Chtějí-li ženy v životě něčeho dosáhnout, dokáží překonat cokoliv. Ale k tomu je potřeba energie! Jak to udělat, aby nám už krátce po startu nedošla? Klíčem je kvalitní snídaně, která dodá tělu přesně to, co potřebuje. Připraví nás na náročné úkoly, ať už jsou jakékoli.

Kdo vyhrál v naší soutěži snídaňové cereálie Nestlé Fitness na 2 měsíce?

Alena
Nevím, jestli je to pozitivní návyk :) Ale co jsem na mateřské, několikrát v týdnu zabrousím na stránky žena in. Přečtu si pár článků, odpovím na pár soutěži, zahraji si jednu nebo dvě hry. Dokonce už jsem i něco vyhrála, což se mi ještě za 29 let nikdy nestalo. Vyplním soutěž a s napětím čekám, jestli to třeba vyjde. Je to moje forma relaxace a pozitivní návyk.

Eliška
Tak já se přidám se svým zvykem, najela jsem na keto dietu na začátku roku a stále ji držím, mám dole 6 kg a ještě bych nějaké kg dolu dát chtěla, takže prostě ji budu držet, dokud nedosáhnu své vysněné váhy. Jako další jsem loni zanedbávala čtení, takže letos jsem si dala předsevzetí alespoň 2 knihy za měsíc a zatím dobrý jsem i nad plánem, protože Ježíšek přinesl hooodně moc knížek, takže pokud bude čas a vydrží mi nálada,  ještě budu muset naopak dokupovat. Ráda napíšu i předsevzetí naší skoro velké slečny, která přislíbila, že bude více jíst- má opačný problém než já - já potřebuji zhubnout ona přibrat - je v těžkém období, kdy ve škole probírají, kdo je jak tlustý a dá mi hodně práce ji držet, aby jedla, takže ano,  ráno začala pořádně snídat a oběd ve škole slíbila jíst také, zatím dle zpráv učitelek to drží, tak snad už taky návyk bude a nebude chtít být nezdravě hubená. Dalším plánem je s malou dcerou vyrážet na víc výletů, tak snad i toto se nám podaří jako další pozitivní návyk.

Gabriela
Mezi mé pozitivní návyky patří to, že zdravěji snídám, snídaňové cereálie nesypu do mléka, ale do bílého jogurtu a jsem ráda, reklamy nelhaly, dělá mi to na trávení opravdu dobře.

Lucie
Mým pozitivním návykem je ranní domácí cvičení - možná spíše protahování a jóga (i když přiznávám někdy je to těžké se dokopat). Díky tomu vidím, že jsem odolnější nemocem a také vnímám lepší zpevnění těla. A dalším pozitivním návykem, bez kterého si nedovedu ráno představit je domácí ovesná kaše s ovocným teplým čajem. A také jeden pracovní návyk, kdy sídlíme ve 3. podlaží, tak nepoužívám výtah ale schody a je to fajn protažení před celodenním sezením.


Foto: Shutterstock

Martin
Můj pozitivní návyk je, že si dávám ke snídani cereálie, doplňuji je jablkem a banánem a zaliji mlékem.

Kateřina
Nikdy jsem nebyla zrovna z těch co, dodržují správný stravovací a vůbec životní návyky. Ještě na střední jsem začala kouřit cigarety, a co se týče snídaně tak jsem na ni vůbec Nedbala. S narozením syna se mi změnil život. Zpočátku jsem na sebe neměla čas, ale teď už je mu 7 měsíců jsem se naučila se snídat, což vidím jako velký pozitivní návyk. S ním jsem se naučila každý den chodit na procházky a to aspoň ty dvě hodinky každý den. Pravda je, že co snídám a pravidelně se pohybuji tak se cítím lépe a taky si udržuji váhu, což je si myslím pro ženu fajn. Jsem 7 měsíců po akutním císaři a mám váhu, o které se mi ani v těhotenství nesnilo. Dříve 65 kg a momentálně 55 kg. Myslím si, že cereálie jsou dobré na snídani jako start do nového dne ale třeba i během dne když mám chuť nebo mám hlad a není čas, sáhnu po nich. To jsou mé pozitivní návyky.

Ivana
Většinou se snažím zařadit cereálie do snídaně, ale ne vždy se povede. :) Snídání je můj pozitivní návyk.

Helena
Od začátku roku jsem nastartovala několik pozitivních návyků, ze kterých mám radost. Začala jsem něhat a to i když byla venku zima. Bylo to pro mne zpočátku náročné, ale díky dobrému funkčnímu oblečení do zimy jsem to během krátkého času zvládla. Pokračuji v tom, mám ze sebe radost. Pak jsem si dala závazek, že bez snídaně neodejdu z domova. Dříve jsem si dala rychlé kafe a dala jsem si až svačinu v práci. Snídání mi usnadňují cereálie a rýžové nebo ovesné kaše. Je to rychlé, zdravé a baví mě to najednou snídat a nemít ráno hlad. S kamarádkami jsme si ještě daly přezevzetí dobrých skutků, které plníme a bavíme se o nich.

Vlaďka
Ano, snídání cereálií mezi moje pozitivní návyky a ještě každý den 1/2 hodina cvičení. Cítím se dobře a mám dobrý pocit.

Veronika
Mým pozitivním návykem je pohyb. Začala jsem pravidelně cvičit, 3-4 týdně hodinu denně. Chytlo mně to a moc mě to baví. Předtím jsem pohybu moc nedala. Už teď na sobě vidím změny.

A jak to máte vy?

Naším tipem je i změna jídelníčku a začít můžeme hned snídaní! Jak vypadá vaše snídaně? A jak by měla vypadat, abyste zvládli každou výzvu?
Ideální snídaně by měla být kombinací polysacharidů, vlákniny, bílkovin, kvalitních tuků, vitaminů a minerálních látek. A zapomínat nesmíme ani na pitný režim. Jen tak dostane náš organismus vše, co ke svému správnému fungování nezbytně potřebuje. Jak by to mělo vypadat v praxi?

Třeba právě takto:

  • Miska mléka, či jiného mléčného produktu, pár lžic snídaňových cereálií, oříšky, ovoce, nebo zelenina a k tomu sklenka vody.
  • Ale pozor, až budete vybírat zmíněné cereálie, je vhodné preferovat celozrnné, nebo s významným množstvím celozrnných surovin, které mají více vlákniny.

Na složení záleží
Celozrnné obilniny obsahují celé zrno. Na rozdíl od vysoce vymletých zrn z nich nebyla odebrána vnější vrstva, která je bohatá především na vlákninu, vitaminy B a antioxidanty. Jak to poznat? Musí to být uvedeno ve složení.
Například celozrnné snídaňové cereálie Nestlé mají navíc na obale na první pohled viditelný zelený pruh. Toto označení vám skýtá 100% jistotu, že cereálie obsahují celozrnné obiloviny. „Naším závazkem je, aby byly celozrnné cereálie na prvním místě ve složení, tedy aby jich bylo v receptuře nejvíce oproti ostatním složkám receptury,“ vysvětluje tento výrobce snídaňových cereálií pro děti i dospělé.

Náš tip na ideální start dne
Chutné, a přitom nabité skvělými ingrediencemi. Takové jsou Nestlé Fitness, které mají své pevné místo v různorodé a vyvážené stravě. Kromě dalších důležitých ingrediencí obsahují i celozrnný oves nebo vitaminy skupiny B. Stačí do nich nalít mléko, přidat oříšky a oblíbené ovoce, to vše doplnit sklenkou vody a vynikající a vyvážená snídaně je připravená za pár minut.

Chcete se dovědět více? Zavítejte na stránky CEREALIE.CZ.

Naše články

#21vyzvasfitness

„Věděli jste, že během 21 dní si můžete vybudovat nový návyk? Zapojte se do výzvy s cereáliemi Nestlé Fitness!

Chcete více dodržovat pitný režim, pravidelně běhat, meditovat, plavat, cvičit jógu, jíst zdravěji?

Ať už je vaše osobní výzva jakákoliv, jsme v tom s vámi.“

Reklama