Pokud máte sedavé zaměstnání a k tomu žerete čokoládu jako zjednaná, pak máme právě pro vás pár rad. Těm, co nežerou čokoládu, ale jedí čokoládu, rady určeny nejsou...


Začnete hned ráno
Natáhnete si budíka o deset minut později. Útěk na autobus dělá divy.

Pijte kafe
Cesta ke kávovaru a zpět vám pomůže trošku se protáhnout.

Choďte
Vyberte si pěknou kolegyni (kolegu), pokud chodíte do práce opilí, klidně i škaredou, a bežte ji několikrát denně navštívit.

Smějte se
Když už budete dotyčnou obštastňovat svojí přítomností, buďte pokud možno vtipní. Má to několik pozitivních stránek. Budete oblíbení, pomůžete brišním svalům a máte malou šanci, že si "zacvičíte" i po pracovní době.

Kuřte
Pobyt každých dvacet minut na čerstvém vzduchu má zázračně velmi dobrý vliv na organismus. Dalším pozitivem je, že přestanete stíhat svoji práci, dostanete se do stresu a vydáte zase o nějakou tu kalorii víc.

Provokujte
Útěk před hozeným děrovačem či židlí bude vaše kardiovaskulární soustava milovat.

Zvolněte tempo
Cesta "na kobereček" je vytrhnutím ze šedi kancelářského života a pomůže vaší duši i tělu.

Pijte vodu
I cesta na záchod spálí pár kalorií.

Pravidelně obědvejte
Nejlépe hodinu peší chůze od práce. Cesta pešky tam a zpátky vám pomuže vytrávit a zmenší čas strávený za počítačem.


Přiznávám, že jsem to ukradl zde: http://mongol.jinak.cz/index.php?article=jakneshnit

Ale dám ruku do ohně, že oni to taky dostali mailem :-)