Během dovolené bez řádné péče vlasy začinají být suché, lámavé, vždy se pletou a zcela se neukládají.

Proč po nějaké době nejsou naše vlasy tak lesklé?
Zdá se všechno, co máme radi v létě jako je čistý vzduch, moře a teplé slunce může mít negativní vliv na to jak vypadáme. Pro zdraví obvykle platí, že to vše přináší nezanedbatelný užitek. Citíme se lépe, posilujeme imunitu, nervový a dýchací systém. Jediná nepříjemnost jsou naše vlasy.
Základním materiálem, tvořícím až 95 % suché hmoty vlasu, je elastická bílkovina zvaná keratin (ve vlasových váčcích), což zajišťuje ochrannou funkci. Sluneční paprsky a slaná voda dokážou narušit keratinovou vrstvu. Výsledkem je, že vlasy jsou lámavé, suché a bez lesku.

Okamžitá regenerace vlasů
Nejprv musíme najít ten zázračný prostředek, který rychlé obnoví poškozené vlasy.
Vhodný pro Vás produkt můžete si vybrat na  MAKEUP

Pokud chcete mít zdravé, měkké a lésklé vlasy použivejte odbornou kosmetiku na přírodní bázi. Například díky kolagenu a keratinu se vyplní prázdnota a obnoví se poškozená struktura vlasů. Kokosové mléko a olej napomáhají hydrataci a panthenol efektivně udržuje vlhkost.

Masáž hlavy
Masáže zlepšují krevní oběh, což je nezbytně nutné pro lepší výživu vlasů. Masážní procedury lze provádět jak vlastnoručně, tak pomocí speciálních pomůcek (masérů pro hlavu, masážních kartáčků). Když věnujete pět až deset minut denně těmto příjemným procedurám, už za dva týdny si všimnete, že se růst vlasů urychlí a budou zdravější.

Strava pro zdravé vlasy
Pokud chcete urychlit proces obnovy vlasů, musíte upravit svůj jídelníček. Zdraví vlasů záleží na dostatečném množství vitaminů, mikroprvků, proteinů. Proto při pécě o vlasy je důležité nejen vybrat kosmetické prostředky, ale i davát pozor na svou stravu.
Vložte do svého denního menu následující produkty

  • losos (obsahuje velké množství omega-3, bílkovin a železa), 
  • zelenina např. špenát, brokolice (obsahuje vitamín A, vitamín C, železo a vápník),
  • fazole (zdroj bílkovin, železa, zineku a biotinu),
  • ořechy (zdroj selenu),
  • kuřecí maso (má vysokou biologickou hodnotu, velké množství bílkovin, vitaminu B1 a B12, málo tuků)
  • vejce (zdroj bílkovin, vitamínu B12 a biotinu)
  • celozrnné pečivo (obsahuje zinek a železo)
  • mléčné produkty (zdroj vápníku)


 

Reklama