Bohužel to už by bylo pro naši „mzdovou“ pozdě. Buď by mi dala hotovost, nebo poslala na nový účet, ale potřebovala znát jeho číslo ještě dopoledne. Byla to okamžitá reakce. Dohodla jsem se tedy, že si na chvilku odskočím z práce a rychle si půjdu zřídit účet do nové banky.
Vylítla jsem z worku, jak kulovej blesk, a před branami mé budoucí banky jsem stála v 8h15. Nebyla jsem objednaná, tak jsem jen doufala, že v tuto dobu tam nebude tolik lidí. Vešla jsem dovnitř a všimla si první bankéřky a řekla jsem jí, že bych si u nich ráda založila účet, tak jestli mohu hned. Byla sice milá, ale velmi se mi omlouvala, že mě teď nemůže obsloužit, že na tuto dobu čeká objednaného klienta. Poprosila mě, zda mohu jít k její kolegyni, která mě obslouží. Šla jsem tedy za další sympatickou tváří, že si založím účet u ní. Byla velmi vstřícná (no, taky jsem její nový klient a chci si založit u jejich banky účet, že?! :-)).
V podstatě to proběhlo všechno velmi rychle, jelikož jsem si zakládala účet v bance, kde si ho založil nedávno i můj přítel a velmi si ji vychvaloval. Věděla jsem dopředu, co banka nabízí a jak ovládat účet přes internet díky přítelova účtu a doslova mě tato banka uchvátila.
Málem bych zapomněla, dostala jsem přívěsek na klíče s logem banky, tak jim mohu dělat neplacenou reklamu. :-)
A samozřejmě během zřizování mého nového účtu, nám byla hned nabídnuta káva, čaj, minerálka… V tom vedru přišla minerálka vhod. V mé staré bance bych se takového jednání opravdu nedočkala .... :-)
Ještě jsem si s bankéřkou domluvila schůzku na 12h30, aby mi nahrála bankovní software na mobilní telefon
V práci jsem šla hned za naší milou mzdovou a teď už se těším na penízky na mém novém účtu… :-)
Je pravda, že jsem za celý den skoro nejedla, takže jsem z toho byla dost vyčerpaná, ale stálo to za to. O polední pauze jsem nejprve zašla do autorizované prodejny, aby mi vyměnili mou sim kartu za bankovní. Pak už jsem šla znovu do banky za osobní bankéřkou, která mi na mobil nahrála bankovních software a bylo.
Ještě jsem dostala bankovní PUK (v zapečetěné obálce) a nastavila jsem si vlastní bankovní PIN.
A mohly jsme se hned podívat na můj nový účet! Vstoupily jsme do něj a bylo mi vysvětleno, jak používat autentizační kód a certifikaci. Bankéřka mi také ukazala, jak si zřídit můj první trvalý příkaz přes internet.
Ještě s poslední věcí se musím svěřit – byla jsem mile překvapena! Za výměnu sim karty jsem nakonec nemusela platit ani korunu! Normálně totiž výměna sim karty za bankovní by měla stát cca 400,- Kč (alespoň u mého operátora). Ten má totiž dohodnu s několika bankami, a v prodejně mi tedy po výměně strhli z karty kreditu jen 200,- Kč a v bance mi pak po předložení potvrzení, připíšou těch 200,- Kč na můj nový účet. Říkali také, že to připsání bude trvat tak jeden den. Když jsem se pak odpoledne koukla v práci na internet, těch 200,- Kč již bylo připsáno! Skvělý servis a zatím i skvělý internetový systém.
A teď mám den zalitý sluncem, díky tomu, že jsem si zřídila konečně bankovní účet v jiné bance, kde myslím, že už vše bude bez problémů. :-)
A co vy? Už jste vyřešily problém zvaný vaše banka?
Nový komentář
Komentáře
Taky jsem si teď před pár dny zařizoval přes https://www.duofinance.cz/bonusy-za-zalozeni-uctu nový bankovní účet u mBank a jsem z toho nadšený. Vše šlo vyřídit pohodlně online z domova, takže mi to ušetřilo spoustu času. Navíc jsem pak dostal jako bonus 500 kč, což je naprosto super, zatím jsem vážně velmi spokojený.
U mojí mbank mám minimum poplatků, myslím že je nejvýhodnější
u mé banky neplatím žádné poplatky za vedení, za příchozí a odchozí platby,internetové bankovnictví , takže jsem spokojená.
Simba: To by se mi taky líbilo. Zatím mám studentské slevy, ale už dlouho nebudou.
Eva_Fl: Doufám, že i v ČR se takových služeb dočkáme, hlavně mne zarazilo to, že neplatíš žádné poplatky za vedení účtu ani transakce.
Fifinka: Ivula.: Ano, opravdu byla chyba v systému. Teď už bude snad vše v pořádku.
Jeune Fille
Blues: okamžité info o zůstatku na účtu formou SMS mají i další banky.
K: Chceš říct, že když tady někdo napíše, že skočil z mostu (bez padáku a lana) a bylo to prima (přežil), že to uděláš taky?
Dadule: každá banka dnes nabízí internetové bankovnictví - liší se ve způsobu používání a zabezpečení, takže při troše šikovnosti nemusíš do banky téměř docházet. Jistěže tvoje banka má málo poboček, nebo jsi z Prahy a nevidíš nic. O srovnatelnosti cen v bankách nemůže být řeč. Moje banka je schopná převést peníze do dvou dnů, jiná věc je, když subjekt, který má peníze poslat tvrdí, že tak již dávno učinil, což není pravda a háže vinu na banku, ale to už je o něčem jiném.
Anonym 16: přesně tak.
Taky mám klíčenkovou banku a nemůžu si ji vynachválit. Měla jsem účet v ČSOB, internetové bankovnictví, nic moc. Dva měsíce nebyli schopní změnit mi příjmení, člověk v jednom kuse generoval nové certifikáty.
Gabra: Není pravda, že ČS nabízí obdobné služby jako klíčenková - máme doma oboje a je to sakra rozdíl, i když i u ČS máme zřízený internetový bankovnictví, tak to zdaleka není tak pružný a pohotový a už vůbec ne tak přátelský pro uživatele. Jde tu sice dost věcí pro obyčejnou činnost, ale : chcete založit termíňák a dát tam větší částku - musí vám to banka nejdřív schválit, což samozřejmě nějakou chvíli trvá (z vlastní zkušenosti víme, že to byly dva až tři dny), potřebujete přehled o platbách - jen za tuším poslední dva měsíce, v klíčenkový to jde rok zpátky, chcete si generovat určitý platby - třeba nájem, máte smůlu, zrušení zasílání výpisů - neexistuje a tak. Jsou to maličkosti, ale člověk je ocení ve chvíli, kdy má svoje vlastní srovnání.
P.S. Ono taky záleží, co od banky chcete - klíčenkovou máme na každodenní používání, takže se tama prachy fakt točí, ale u ČS máme hypotéku, protože v tý je stále ještě podle mě bezkonkurenční.
Taky máme účet u "banky s klíčenkou" :-) A se službami jsme navýsost spokojeni, vyšší poplatky jsou plně vyrovnány právě kvalitou služeb. Ostatně, ty poplatky jsou vesměs za pohodlí (okamžité info o pohybu na účtu na mobil, apod.) a každý si může individuálně nastavit, jaké služby chce používat. Pokud vynechám ty vyloženě nadstandardní, jsou celkové náklady na provoz účtu jen o malinko vyšší, než u jiných bank.
Jelikož jsi projevila zájem i o investování do podílových fondů, tak z toho usuzuji, že tvé výdělky budou dostačující na poplatky u tvé nové banky (PS: tu minerálku i klíčenku sis zaplatila, buď klidná). Tebou vybraná banka pracuje především přes internet, proto má tak málo poboček a proto je přesun hotovosti otázkou pár minut. Já osobně bych si ale i tak tuto banku nevybrala. Přeji ti, ať ti tvoje euforie vydrží co nejdéle. Ahoj.
Klientka: s tím nesouhlasím..koukni na ten původní článek, koukni na reakce u původního článku..je tady: //zena-in.cz/rubrika.asp?idc=7145&id=5
Ivula.: autorka je tady: //zena-in.cz/rubrika.asp?idc=7145&id=5 ..asi to redakci vypadlo
Vsechny ucty mam u Bank of America. Internet banking je samozrejmou soucasti. Neplatim zadny poplatek, neplatim za ruzne prevody penez.
Kdyz musim na pobocku, je mi venovana maximalni pece, obcerstveni je samozrejmosti, profesionalni pristup, laskavost a nekdy i potrebna trpelivost ze strany bankovniho urednika take...
Absolutni spokojenost, servis 24 hod.denne, prinejhorsim on line kontakt - ten jsem vyuzila v jednom pripade, penize jsem omylem prevedla na ucet, se kterym jsem nemohla manipulovat - cerstva kreditni karta a protoze tehdy moje prvni, mela jsem na zkusebni dobu omezene pravomoci ( banky se u novych klientu velice jisti ).
Ale vsechno se hladce vyresilo.
Preji CR TAKOVE SLUZBY!
Ja mam zřízeno pouze telefonické bankovnictví a internetové pouze pasivní (mohu se podívat na účet ale nemohu provádět transakce) a to z toho důvodu, že doma internet nemáme, mít nechceme a ani ho nepotřebujeme a v zaměstnání nechci žádat o povolení v našem výpočetním středisku o používání specielní karty. Ale myslím si, že 24 hodinové telefonní bankovnictví mi stačí. Už jsem si sice jednou naběhla, protože jsem dala příkaz k úhradě daní na finanční úřad k určitému datu a ono to kolidovalo s jiným příkazem, takže jsem si myslela, že je vše v pořádku a za 5 dní mi přišel z banky dopis, že nebylo na účtě dostatek prostředků a že transakce nemohla být provedena. Tak jsem do banky hned volala, co to znamená a bylo mi to vysvětleno, takže jsem moudřejší a příště si dám větší pozor a nebudu daně platit až poslední den. Ale chybami se člověk učí. Jinak je to fajn, zcela mi to vyhovuje a ušetřím tím spoustu času. Nakonec nás k tomu banky stejně tlačí tím, že snižují počty pracovníků u přepážek a tím se prodlužuje čekací doba. Takhle všechno vyřídím z domova večer a jsem v pohodě.
Jaruna: ale jistěže jde o služby, proto MY už nemáme banku, o které je v článku řeč, ale máme jinou
Můj
to popsal v tom úvodním článku, který byl zde: //zena-in.cz/rubrika.asp?idc=7145&id=5