Proto jsem se i letos před Vánocemi rozhodla, že znovu část dárků nakoupím elekronickou cestou. A protože mám vkus a záliby všech členů naší rodiny v malíčku, zvolila jsem si pro nákup svůj oblíbený internetový obchod. Jak by taky ne, když jsem na něm nakupovala už tolikrát a vždycky jsem byla spokojená, a dokonce jsem ušetřila.
Podle mého názoru, s dostatečným předstihem, a to 28.11. jsem odeslala svou objednávku. Nejdelší dodací termín byl 3 týdny, takže jsem byla klidná. Navíc mi byl potvrzen termín dodání 18.12., a tím jsem se uklidnila úplně.
Čekala jsem na balíček. Bylo 16., 17. a nakonec 18. 12. Balíček pořád nikde. 18. 12. odpoledne jsem proto poslala e-mail na oddělení pro styk se zákazníky, s dotazem: kde že je můj vánoční balíček.
A z internetového obchodu přišla odpověď, že bohužel jedna z knížek není na skladě a ani neví, kdy bude. Taky dotaz, jestli chci dodávku poslat bez oné knížky. Tak jsem přemýšlela, proč nemohli takový e-mail odeslat dříve.
Samozřejmě jsem odepsala, že chci, protože u nich mám velkou část své nadílky pod stromeček.
Odpověď mi už nedošla. Na všech telefonních číslech, která na internetových stránkách obchodu byla uvedena, nebyl už 19.12. nikdo k zastižení.
Balíček mi pochopitelně nedošel ani v pondělí, ani v úterý před Štědrým dnem.
Teď sama přemýšlím, jestli nejsem natolik zklamaná, že už budu knížky raději kupovat v knihkupectví nebo v jiném internetovém obchodě. I když tento obchod byl mým oblíbencem.
A jestliže přece jen budu, tak už nikdy nebudu věřit, že dodací termín, který slibují, bude dodržen.
Ale co vím určitě, je to, že tento internetový obchod už nebudu doporučovat svým známým. Nechci, aby se zklamali jako já...
Nový komentář
Komentáře
Kde jinde by teď Ježíšek nakupoval než na internetu. My jsme garantovali dodání do Vánoc u objednávek do 17.12. Před Vánocemi to byl pořádný chaos. Měli jsme brigádníky, kteří nám pomáhali, protože těch objednávek bylo neskutečné kvantum. Leden už byl volnější, tak byl větší čas na administrativu a také na komunikaci s firmou https://www.1presta.cz/ , která se nám postará o modernizaci e-shopu pomocí Prestashop, tak už se na to těším :-) .
Ťapina: většinou můžu, to je fakt, ale taky ne vždycky. Ale já většinoupíšu, at volají navečer a vážně, žádné problémy
Andula: No jo, když můžeš celý den brát telefony. Mně když měli přivézt myčku, tak mě ten pán naháněl celé dopoledne.
Mám osobní zkušenosti s www.babystar.cz a s Vltavou. Oboje moc dobré. Asi jsem měla štěstí, je fakt, že jsem nic neobjednávala před vánoci. K tomu nákupu el. spotřebičů přes net. Než jsem šla na MD tak jsem pracovala jako operátorka na zákaznickém centru www.eproton.cz a musím vám potvrdit, že až na malé vyjímky jsme s reklamacemi ani s dodáním problémy neměli
Lenka
pajda: ja kupuju přes internet často a až na výjimky si necháváma balíček dodávat přepravní službou - bez problémů. Zavolají, když ho dostanou a já se s nimi domluvím, většinou na večer.
Vivian: Taky jsem sledovala balík České pošty, vždy po zadání jeho podacího čísla se mi objevilo, že tento balík neexistuje. A neexistoval ani když už jsem ho měla doma.
zn0uz4: průměrný zákazník u nás objedná za 700. poštovné účtujeme 50,-. průměrně nás vyjde na 70Kč. dle ceníku - Pošta 5kg obyč. balík pošle za 40,-+ dobírka 20,-; PPL za 90,-+ 30,- za dobírku (PPL bez 22% DPH). myslím, že chtít 100 za poštovné, nebudou si lidi přes e-shop objednávat...
Jo jo…Ježíšek loni nakupoval jak prdlej....se nedivím že došlo ke zdražení.
Ale přes net. mu to ještě nějak nejde.
Sunny...alespoň budeš mít již do foroty dárky k letošním vánocům.
pajda: Přesně tak, my býváme doma až večer a u pošty mi naprosto vyhovuje, že si můžu pro ten balík dojít.
pajda: prepravky
a) maji na tebe telefon, pokud ho vyplnis
b) nedoruci-li to poprve, zkousi to tolikrat, kolikrat se jim to rekne/zaplati
zatim se nikdy nic neztratilo, kdyz vidim, ze mi ma neco prijit prepravkou, vim, kdy jezdi, mam na ne spojeni - na ty ridice, takze v pohode. a s CPost? ble
zn0uz4: asi tě zklamu, ale my máme špatné zkušenosti právě s dopravními službami. Nemají totiž rozumně dořešený případ, kdy si balíček nemá do vyzvednout - a mnohdy je domlouvání nesmírně složité, protože s touto vairantou prostě nepočítají. přitom u nás je to nejbežnější příad. já jsem v prci, manžel musí odejít za zákazníkem a byt zůstane prázdný zrovna té půl hodiny, kdy u nás zazvoní doručovatel. Obchodní balíky se dají vysledovat a pokud doma nejsme, dozvíme se o nich druhý den z lísteku ve schránce - a ještě na jeho základě je možnost dohodnout náhradní doručení.
Já jsem si objednala na stránkách www.eta.cz robota a došel mi do dvou pracovních dnů od objednávky
Syn objednával vánoční dárky po internetu už koncem října a do dnešního dne nic nepřišlo.Nakonec koupil jiné dárky,možná ,že do příštích vánoc to přijde
.Bylo to od firmy Vltava.
Letošní zkušenost mi chybí, ale vloni (vlastně kalendářně předloni
) jsem objednávala po internetu hrošíkovi jako dárek školní aktovku a všem povlečení. Obojí přímo u výrobců, obojí po 11. prosinci (kdy jsem ulehla s anginou a propadla panice, že nebudu mít ani jeden dárek) a dorazilo to do 7 dnů.
Těsně před Vánocema jsem se pokusila přes internet vyřídit akorát stavební spoření - formulář jsem vyplnila na stránkách spořitelny v pátek ráno, návrh smlouvy byl ve schránce v pondělí! Poštou a až z Brna.
Nakupovad dárky přes internet bych si netrofula. Je mi jasné, že tam musí mít pořádný šrumec a spíš bych se divila, kdyby všem všechno došlo včas.
zn0uz4: nojo, amazon, to nemůžeš srovnávat s našima šopama
jak to tak procitam, zlaty amazon.. nikdy nebyly problemy, kdyz jsem objednal knizky za $400,prisly do 14 dnu z nemecka, i kdyz jsem objednaval v anglii... trosku jine sluzby.. kazda knizka v super obalu, aby se neposkodily rohy, zaplatil jsem kartou, zadny problem.
zn0uz4: jo, máš pravdu, byla to služba České pošty. Komické ovšem bylo, že
zásilku sice sledoval, ale v den, kdy měla být už tady na poště, nedostal od pošty vůbec žádné oznámení o tom, že je zásilka na poště, takže by mohl čekat nevímjak dlouho a balíčku by se nedočkal, kdyby jeho cestu nesledoval
.
Máš pravdu, že lepší je, pokud e-shop využívá služeb třeba DPD, to je balíček třeba hned druhý den u mě.
emma: rozumny eshop nepouziva sluzeb ceske posty, a pokud ano, pak se to posila jako obchodni balik - s tim problemy nejsou (nebo nemely by byt), jinak samozrejme je mnohem lepsi smlouva s nekterou prepravni sluzbou - doruceni do 24 hodin az do rukou, vcetne dobirek. neni co resit
Vivian: to je sluzba te dane prepravni spolecnosti, treba DPD nebo PPL. Ale vicemen to maji uz vsechny, dokonce tusim i ceska posta ma tracking pro obchodni baliky.