Na internetu nakupuji pravidelně už asi tři roky. Nejčastěji jsou to knížky, cédéčka, ale zkoušela jsem už i čaje, drobné spotřebiče, kosmetiku a hračky. Ani jednou se mi nestalo, že by mi zboží nedošlo, nebo že by došlo poškozené.

Proto jsem se i letos před Vánocemi rozhodla, že znovu část dárků nakoupím elekronickou cestou. A protože mám vkus a záliby všech členů naší rodiny v malíčku, zvolila jsem si pro nákup svůj oblíbený internetový obchod. Jak by taky ne, když jsem na něm nakupovala už tolikrát a vždycky jsem byla spokojená, a dokonce jsem ušetřila.

Podle mého názoru, s dostatečným předstihem, a to 28.11. jsem odeslala svou objednávku. Nejdelší dodací termín byl 3 týdny, takže jsem byla klidná. Navíc mi byl potvrzen termín dodání 18.12., a tím jsem se uklidnila úplně.

Čekala jsem na balíček. Bylo 16., 17. a nakonec 18. 12. Balíček pořád nikde. 18. 12. odpoledne jsem proto poslala e-mail na oddělení pro styk se zákazníky, s dotazem: kde že je můj vánoční balíček.

A z internetového obchodu přišla odpověď, že bohužel jedna z knížek není na skladě a ani neví, kdy bude. Taky dotaz, jestli chci dodávku poslat bez oné knížky. Tak jsem přemýšlela, proč nemohli takový e-mail odeslat dříve.

Samozřejmě jsem odepsala, že chci, protože u nich mám velkou část své nadílky pod stromeček.
Odpověď mi už nedošla. Na všech telefonních číslech, která na internetových stránkách obchodu byla uvedena, nebyl už 19.12. nikdo k zastižení.

Balíček mi pochopitelně nedošel ani v pondělí, ani v úterý před Štědrým dnem.

A proto, místo balíčků s knížkami a cédéčkem, našli mí blízcí jen na papíru vytištěné obaly a příslib, že Ježíšek dojde ... až po svátcích. Bez dárku tak zůstal můj tatínek, moje maminka, sestra, bratr i malý bratranec.

Teď sama přemýšlím, jestli nejsem natolik zklamaná, že už budu knížky raději kupovat v knihkupectví nebo v jiném internetovém obchodě. I když tento obchod byl mým oblíbencem.
A jestliže přece jen budu, tak už nikdy nebudu věřit, že dodací termín, který slibují, bude dodržen.

Ale co vím určitě, je to, že tento internetový obchod už nebudu doporučovat svým známým. Nechci, aby se zklamali jako já...

               
TÉMATA:
DŮM A BYT