Zkuste zainvestovat do vlastní krásy
Ona investice do vlastní krásy má něco do sebe. Spokojenost se sebou samým souvisí se spokojeností v životě, s psychickou pohodou, úspěchy v práci i sebevědomím. Člověk, kterého trápí nedokonalosti, má nízké sebevědomí, nebývá společností často srdečně přijímán a pro své okolí působí dojmem odtažitého člověka, což může mít za následek omezený počet přátel či případné neúspěchy v práci.
Ženy bývají vůči sobě kritičtější
Ženy bývají kritičtější jak k sobě samotným, tak i k druhým ženám. Většina z nich není schopna objektivně posoudit svou krásu a má tendenci spíše upozorňovat na své nedostatky. A to je velká škoda. Muži jsou na tom o poznání lépe, nevidí se tak kriticky. A tak ženy investují do krásy a poměřují se s modelkami z časopisů. Přitom zapomínají, že fotografie modelek bývají velice často upravovány a mnohdy nemají s realitou příliš společného. Ženy, smiřme se s nedokonalostmi, které ovlivnit nemůžeme, a zaměřme se na ty, které změnit můžeme!
Jakými způsoby investovat do krásy
Krása často vychází z ženy samotné. Z ženy, která sice nemusí plnit přísné parametry symetrie v obličeji či štíhlé postavy, ale která je sebevědomá a je si vědoma své vlastní hodnoty. Pokud se nám sebevědomí nedostává, můžeme využít různých kurzů, které jsou zaměřeny na sebeuvědomění jako cestu k sobě samotnému. Další investicí je pak změna fyzického vzhledu – tedy viditelné změny (liposukce, modelace postavy či prsou, srovnání křivých zubů apod.).
Investicí do krásy není třeba příliš utrácet
Ženy často zbytečně utrácejí při investicích do vlastního vzhledu, aby se líbily nejen okolí, ale především samy sobě. Je ale třeba vynakládat velké množství financí? Často stačí jedna razantní změna. Příkladem může být žena, která je nespokojená s tím, že má od dětství křivé zuby. Pro své okolí působí uzavřeným dojmem. Odmítá se smát, aby nikdo nespatřil to, kvůli čemu se stydí – křivé zuby. Tato žena se ale líbit chce, a tak vynakládá nemalé množství peněz do drahé kosmetiky, nových šatů a podobně.
Podle průzkumu Světa rovnátek až 32 % dotázaných respondentů neukazuje při úsměvu zuby a vyloženě se stydí smát a celých 24 % lidí se setkalo s posměšky okolí právě kvůli svým zubům. A přitom stačí tak málo. Vědět, že křivost zubů lze napravit i v dospělosti a měsíčně by to ženu nestálo víc, než co měsíčně utratí za kosmetiku či oblečení. A změna bude trvalá. A co víc, ženě se vrátí ztracený úsměv a sebevědomí, protože oslňující úsměv je korunou krásy. Když se navíc žena rozhodne pro tzv. neviditelná rovnátka, nemusí se obávat ani nepříjemné bolesti či jiných omezení. MDDr. Karolína Floryková, lékařka ve Světě rovnátek, vysvětluje, jaké benefity tzv. neviditelná rovnátka nabízejí: „Hlavními výhodami pro pacienta při použití neviditelných rovnátek jsou výrazně menší bolestivost než s fixním aparátem. Tato rovnátka jsou i výrazně komfortnější a nevyskytují se u nich žádné nepříjemnosti, jako jsou uvolněné zámečky, píchající drátky či otlačené tváře.“
Foto: Karolína Brabec Floryková
Co investicí do krásy získáte?
Člověk, který je spokojený sám se sebou, je člověkem sebevědomým. Člověkem, který na své okolí působí mnohem příjemnějším dojmem, nebojí se smát a v kolektivu bývá oblíbený. Průzkumy bylo navíc dokázáno, že se tito lidé nebojí nových výzev a bývají úspěšnější jak na poli práce, tak i v osobním životě.
Nebojte se změny!
O skupině
Skupina LABS1503, kterou vlastní Daniele Mastracci a Matúš Valach, zastřešuje společnosti: z ortodoncie kliniku Svět rovnátek, fyzioterapeutickou kliniku Fyziosvět, dodavatele LABS1503 Distribution a LABS1503 Academy. V přípravě je otevření kliniky ALPHALABS se zaměřením na hormonální testosteronovou terapii a kliniky estetické stomatologie DENTALABS.
Počátky skupiny sahají do let 2007/2008, kdy mladí absolventi převzali bankrotující společnost a postupně z ní vybudovali jednu z největších a nejrychleji rostoucích ortodontických klinik světa Svět rovnátek. Díky neortodoxnímu přístupu k řešení překážek, překonávání zaběhlých postupů, zavádění inovací a nových postupů v léčbě a přísnému zachovávání principu, že zájem klienta je na prvním místě, se skupina úspěšně rozrůstá a daří se jí měnit obraz českého zdravotnictví.
Posláním skupiny je umožnit lidem naplnit svůj potenciál a zlepšit kvalitu života, a to skrze nejmodernější technologie a metody.
Nový komentář