Přeji příjemné odpoledne redakci i všem Ženám-in!
Nedávno jsme prosila o radu a pomoc ohledně nákupu přes internet na skinshop.cz. Přestože mi nakonec zboží nedošlo a celá obchod byl jaksi podivný, nemohu si celé rozuzlení ponechat pro sebe, protože se ve finále může vážně jednat jen o hloupou shodu okolností.
Na radu všech jsem sepsala jakýsi elaborát, že odstupuji od smlouvy a bla bla, která jsem chtěla v pondělí poslat majiteli obchodu. Nestihla jsem to na poštu, a tak jsem jej neodeslala. Nicméně, v pondělí večer mi přišly peníze zpět na účet. Beze slova vysvětlení, ale přišly a to je, alespoň pro mě a v tuto chvíli, důležité...
A tak ještě jednou děkuji všem a mějte se krásně!
Seema
No vida, konec dobrý, všechno dobré. Díky, že jste nám napsala, jak to dopadlo. Všechny čtenářky, které tu s vámi celý případ probíraly, to určitě bude zajímat.
Nový komentář
Komentáře
Super, že si napsala, jak to dopadlo. Kolikrát se to nedozvíme a třeba já su hoooodně zvědavá...
A ještě radši jsem, že to dopadlo dobře. Ale nesouhlasím s tebou, že tímto si to ten obchod "vyžehlil". Vrácení peněz je sice dobrá věc, ale ten jejich přístup - to je teda neodpustitelný a v dnešní době, když je těch obchodů tolik - za sebe: peču na ně!!!! Netvrdím, že chyba musela být 100% na jejich straně, ale stopro si to pokaňhali tím, jak se k tomu problému postavili. Takhle se to prostě nedělá. Jsem chápavá a dokážu se domluvit, ale když někdo zaujme pozici mrtvého brouka, nechť nečeká porozumění. Toliko aspoň můj názor.
Zázraky se dějí!
Možná to byla opravdu jen chyba při dodávání zásilky - i když to šlo PPL, tak vím, že občas jsou s ním problémy, už se nám i stalo, že přepravci zásilku ukradli z auta.
Meander: aspon je videt, jak je Zena-in mocna..
Asi někdo z toho kšeftu četl onu diskusi.
evadolezalova: nakonec jsem ho tam dopsala do diskuze a i to byl jeden z duvodu, proc jsem napsala, jak to dopadlo...mrzelo by mne, kdyby mel ten obchod uz jen znamku neseriozniho a potencionalne nebezpecneho obchodu...takhle ma urcite jeste sanci...
hezký konec a jsem ráda, že jsi napsala jméno obchodu. V SOS jsi ho myslím nechtěla uvést. Hodně štěstí.
Hlavně když to dopadlo dobře