V aktuální kampani „Osvěž město jablky“ přináší jejich návrat do měst v podobě velké jablečné invaze. A současně nabízí příležitost v soutěži osvěžit města opravdovými ovocnými stromy a pro jejich obyvatele uspořádat cider párty.
Hlavním symbolem celé kampaně jsou oživlé jabloně, které v dynamických spotech vpadnou do měst a přinesou s sebou osvěžení a zábavu. Zároveň kolemjdoucím zprostředkují výhody přítomnosti živých jabloní v betonových ulicích. Spoty z dílny kreativní agentury VCCP lákají k hlasování na blogu prirodudomesta.cz o město, které Strongbow osvěží jabloněmi a pro jejich obyvatele připraví skvělou cider párty.
Osvěž své město cider párty a jabloněmi
Strongbow tedy vyzývá všechny, kteří mají pocit, že jejich město potřebuje osvěžit jablky, aby se zapojili do soutěže s cidery Strongbow. Každý obyvatel města s počtem lidí nad 5 000, má totiž možnost se aktivně podílet svým hlasem a vyhrát svému městu skvělou cider párty a nové jabloňové stromy. V rámci blogu prirodudomesta.cz je vytvořena speciální microsite „Osvěž město jablky“, kde si každý hlasující může vybrat ze seznamu město, které by mělo být osvěženo. Soutěž probíhá od 18. července do 9. září. Šanci na výhru mají i menší města, protože o vítězi rozhodne množství hlasů v poměru k počtu obyvatel.
Párty s vůní jablek
Vítězné město a jeho obyvatelé se mohou těšit na skvělou párty s osvěžujícími cidery Strongbow a zároveň získají i nové jabloňové stromy. Do kampaně se navíc již tradičně zapojila také zpěvačka a moderátorka Klára Vytisková a řada dalších českých influencerů. Na párty nebudou chybět ani oživlé jabloně ze spotů, které zábavu rozproudí. Strongbow vzkazuje: Hlasuj už dnes a pojď si užít den s přáteli a sousedy ze svého města, jak se patří.
V prodeji ciderů na celém světě je HEINEKEN absolutní jedničkaV roce 2015 obohatily cidery společnosti HEINEKEN i český trh. Prodávají se v pěti příchutích: Strongbow Gold Apple, Strongbow Elderflower, Strongbow Red Berries, Strongbow Honey aStrongbow Dark Fruit.O kvalitě Strongbow a skvělé chuti svědčí i umístění ve spotřebitelské soutěži Monde Selection 2015 (zlaté medaile pro všechny prodávané příchutě v Česku). Cidery Strongbow nabízejí skvělé osvěžení – nejlepší jsou na ledu, nejvíc si je vychutnáte s přáteli při západu slunce. Své příznivce má jak v řadách žen, tak i mužů.
Nový komentář
Komentáře
Mně tam moc chutnal , protože bylo vedro ,navíc je to v Normandii tradiční nápoj , ráda si koupím i nějaký z nabídky v Česku. Pila jsem taky v létě před mnoha lety pravý vychlazený ruský chlebový kvas , Rusové tehdy ještě neměli velmi oblíbenou lahvovou Pepsi Colu . Kvas z velkého kovového sudu se čepoval do skleněných půllitrů přímo na ulicích za 3 kopějky , u nás odpovídající cena za obyčejný rohlík . Kvas byl vynikající , žádná chemie , žádná sladidla. Takové obyčejné nápoje mně stačily ke štěstí.Teď je všechno byznys - předražené a přeslazené nápoje už pro malé děti , ale mají přece tak nádherná baleníčka s obrázky , tak mamííí kupují jako divé.
Ochutnala jsem v Normandii . Osvěžuje a není sladký .
Moc mi nechutná ??
Mám moc ráda jablka.