Zdravím Vás z deštivé Moravy.

Jak si tak čtu dnešní články, tak pomaloučku - polehoučku si na mé reklamace vzpomínám, nebylo jich moc, ale stály za to.

Nejvíce co se nám podařilo, když jsme si v loni v zimě koupili do koupelny ventilátor s regulaci teploty.
Koupili jsme ho v Tescu. Celou zimu nám fungoval, vždy, když se šly děti koupat, jsme jej zapli a užívali si teploučka. Jak už se blížilo jaro, začalo se oteplovat - milý ventilátor začal foukat jen studený vzduch. No a protože byl ještě v záruce, jeli jsme ho reklamovat.

V obchodě se na nic neptaly, poslali nás do oddělení elektroniky, kde už předem volali a tam nám bez řečí dali peníze nazpět. Na nic se neptali , to bylo na tom to nejlepší. Asi jsme nebyli první a možná ani poslední.

A další reklamace - to jsem si u nás ve městě koupila zimní kotníkové boty, bylo to u Ťamanů (tak říkáme Vietnamcům) boty byli kotníkové, celkem pěkné, jenže po týdnu jsem si boty obula a noha se mi dostala až úplně na zem, na studenou zem! Cela spodní část boty se propadla.

Tak jsem to zkusila, i když boty asi za 2 stovky, a po odrazování známých že mi to nikdy nevyreklamují, jsem zašla za prodavačem a jemně jsem to zkusila a co k mému úžasu - jo,jo dobrý - vyměním říká Vietnamec a dal mi boty jiné, nové ale stejného vzoru, no a co myslíte jak to po měsíci s botami dopadlo?

Stalo se úplně to stejné co u prvního páru, ale protože už zima končila, tak jsem je hodila rovnou do popelnice.

Zato můj tatínek si kupoval boty přímo od Bati a po týdenním nošení, kdy se mu totálně odlepila půlka boty, je šel reklamovat, po měsíci mu odpověděli, že se to reklamovat nedá, že je to způsobeno nesprávným nošením, tak nevím, asi měl místo na nohou sandále nosit na rukou, aby něco vydrželi.

Přeji Vám všem co nejméně reklamací,a když ať to jsou aspoň tak příjemné, jako jsem měla s naším Ťamanským prodavačem.

pa Renata.mi


K vrácení bot gratuluji, i když to nakonec dopadlo takhle.:) Já jdu vložit králíka.:)

TÉMATA:
DŮM A BYT