ta.jpg

Jaké bylo Vaše vysněné povolání z dětství a jaká byla Vaše první práce?
Jako snad všechny holčičky jsem chtěla být princezna :-).

Když pominu brigády v hospodě, na diskotéce, ve sklárnách u pásu, tak má první „opravdová“ práce byla v menší společnosti, která se zabývala distribucí a prodejem cukrovinek. Tři roky prvních zkušeností a učení se probít se životem. Byla to práce, kde jsem se naučila mít ostré lokty a nenechat si vše líbit. Škola života :-)

Následovala práce v FMCG – junior brand manager v mlékárnách Hodonín ve skupině Bongrain. Tam už to bylo o marketingovém učení, tato práce mi dala hodně. Ráda na ni vzpomínám.

Od roku 2007 už jsem zaměstnancem HARTMANN – RICO. 

Co Vás od začátku Vašeho působení v HARTMANN – RICO nejvíc překvapilo?
Upřímně to, jak dlouho lidé v Hartmannu jsou – 10 let a více, na různých pozicích. V předchozí firmě se lidé točili co 3-4 roky, v Hartmannu jsem ještě po pěti letech byla nováčkem.
I přesto, že firma je mezinárodní, tak tu panovala velmi přátelská až rodinná atmosféra.

ta1.jpg

Působíte ve společnosti na stejné pozici nebo jste měla možnost ve firmě karierního růstu?
Nastoupila jsem v září 2007 na pozici brand managera pro hojení ran, v roce 2013 jsem změnila produktovou skupinu a věnovala se operačním sálům a infection prevention. Stala jsem se senior brand managerem a následně i marketingovou manažerkou. V posledních letech jsem měla a mám možnost vést i projekty v nemocnicích jako projektová manažerka. 

Co Vás přimělo pracovat ve společnosti HARTMANN – RICO?
Vůle učit se něco nového, poznat nové trhy, produkty. Posunout se z oboru FMCG do jiného – zdravotnictví.

Jakých vlastností si nejvíc ceníte u svých spolupracovníků?
Pracovitosti, upřímnosti, otevřenosti, přímosti a poctivosti.

Můžete jedním slovem popsat Váš tým?
Pohyb (stále v pohybu).

Změnil se nějak Váš manažerský styl (styl řízení/vedení?) od začátku Vaší kariéry? Jaký zážitek nebo pracovní zkušenost Vás nejvíce ovlivnily?
Stále se učím. Pořád jsou pro mě některé situace nové, situace, na které se nedá dopředu připravit. Někdy člověk udělá rozhodnutí, ale po určité době si říká, že by věci udělal jinak. Snad lépe. A to mám i já.

Na začátku působení v Hartmannu mě nejvíce ovlivnilo osobní setkání s pacienty v ambulanci hojení ran. Tam jsem měla možnost s nimi mluvit, vidět, jak produkty a péče pomáhají. Tam jsem viděla, že to, co děláme, má smysl. Velmi mi pomohla paní doktorka Sabina Sellner Švestková, která mi ukázala svět hojení a provedla mě jím. Za to jsem jí velmi vděčná. Hodně jsem se při této příležitosti naučila.

ta2.jpg

Je svět v HARTMANN – RICO doménou mužů nebo žen? Vnímáte u vás rovnocenné podmínky?
Neřekla bych, že zde převažují více muži nebo ženy. No i když je pravda, že marketing nyní vedou tři ženy :-).

Jakým způsobem si zachováváte rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem?
Mám svůj čas pro sebe, který věnuji sportovním aktivitám. Pomáhají mi se odreagovat, přijít na jiné myšlenky a někdy přijít i na řešení něčeho, co právě řeším nebo nad čím přemýšlím.

Musela jsem si sama stanovit hranice. Víkend je víkend a dovolená je dovolená, ta patří mně a mé rodině. Dovolená s počítačem je už práce!

Váš „love brand“ či doporučení na produkt od HR, bez kterého se již neobejdete?
Vzhledem k mým sportovním aktivitám jsou to výrobky Cosmos chladivý sprej a Cosmos hřejivá mast. Dva naprosto nepostradatelné produkty v domácí lékárničce.

Reklama