PENNY-HHC-2023-V9.jpg

Ve třetím roce existence projektu došlo k jeho zásadní proměně. „Cítili jsme a vnímali, že chceme podporovat pohyb všech, protože pohyb rovná se zdravý životní styl. Postupně jsme se tedy rozhodli více a více zapojovat celé rodiny. A to se, i díky našemu hlavnímu partnerovi České obci sokolské, daří více a více. Spolupráce se Sokolem postupně přerostla i do dalších aktivit spojených s pohybem. Jsme partnerem Sokolského běhu republiky a společně připravujeme řadu dalších aktivit. Úzce spolupracujeme i na letošním ročníku HÝBEME SE HEZKY ČESKY, kdy jsme koncept posunuli ještě blíže k aktivitám pro celé rodiny od malých dětí až po seniory,“ popisuje Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY.

V letošním roce tak v rámci projektu tráví společná odpoledne celé rodiny. V menších městech po celé republice se na výletech, které PENNY připravuje spolu s místními jednotami České obce sokolské setkávají děti, rodiče i senioři. Připraveny jsou pro ně trasy okolo dvou a pěti kilometrů, na nichž společně plní nejrůznější úkoly zaměřené na sport a rozvoj motoriky, ale také na vzdělávání s důrazem na ekologii a odpovědné chování k našemu okolí. V cíli pak každý účastník dostává odměnu za splněné úkoly a absolvování dané trasy. Součástí programu je pak také ochutnávka privátních značek PENNY a na vybraných místech i promítání filmu Děti Nagana nebo koncert Michala Davida.

První výlety HÝBEME SE HEZKY ČESKY 2023 se uskutečnily v Milovicích, Dačicích a Židlochovicích nebo Mníšku pod Brdy či Vlašimi. V sobotu 22. července se mohou těšit lidé v Jablonci nad Nisou, kde akce vyvrcholí koncertem Michala Davida. V září a na podzim navštíví PENNY s HÝBEME SE HEZKY ČESKY kromě dalších míst také Hronov, Přerov, Litovel, Choceň nebo Český Krumlov. Aktuální kalendář výletů najdou zájemci na internetové adrese HÝBEME SE HEZKY ČESKY.

64b7ab58acce8PENNY-HHC-2023-VLASIM-0025-QHD.jpg

Historie projektu, který byl hodnocen velmi pozitivně nejen veřejností, ale i mezi odborníky, když mimo jiné získal druhé místo v rámci udílení cen IMC Czech Awards za rok 2021 v kategorii Charitativní a neziskový marketing, CSR kampaně, se začala psát na jaře roku 2021. „Celý projekt vznikl spontánně. Vnímali jsme, jak děti v době pandemie zlenivěly, protože prostě nemohly sportovat, jak se zhoršila jejich tělesná zdatnost, a současně v jaké situaci se tehdy nacházely sportovní kluby na malých městech. Tehdy jsme se rozhodli je finančně a materiálně podpořit,“ popisuje Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY. Během prvních dvou let tak PENNY v rámci projektu HÝBEME SE HEZKY ČESKY rozdělilo mezi 894 týmů z více než dvou tisíc přihlášených finanční a materiální podporu ve výši přes 13 miliónů korun. „Od počátku jsme nechtěli soutěž pro jednoho vítěze s jednou velkou cenou, naopak bylo naším cílem podpořit děti po celé zemi. Naše prodejny jsou na více než čtyřech stech místech České republiky a my chceme být lidem žijícím v jejich okolí dobrým sousedem a dělat vše, co jim život zkvalitní nebo usnadní. Proto od nás dostali podporu kluby ve všech regionech a do soutěže jsme zapojili i naše zákazníky.“

Projekt od počátku podpořili i přední čeští sportovci, ať už fotbaloví internacionálové Vladimír Šmicer nebo Jan Koller, atleti David Svoboda a Bára Malíková či olympionik šermíř Alex Choupenitch.

Clipboard01.jpg