Se svátky jara se kromě pomlázky, chvil strávených s rodinou či vajíček každému vybaví i dobré jídlo. Jeho přípravu usnadní Albert s novou sběratelskou kampaní. V ní nabízí pánve, hrnce a pánvičky od značky Tefal. „Víme, že Velikonoce jsou každoročně událostí, při které se setkávají rodiny a společně si užívají jarní počasí a domácí pohodu. K tomu samozřejmě patří dobré jídlo. Letos jsme chceme všem kuchařkám a kuchařům usnadnit přípravy. S prémiovými pánvemi či hrnci to bude pro každého hračka,“ vysvětluje Kateřina Hanušová z oddělení marketingu obchodů Albert.

a2.jpg

Lego zabaví i rozvíjí Dětem zase vyplní volné chvíle ministavebnice a stavebnice Lego, které zároveň přispějí i k rozvoji jejich představivosti a kreativity. „Zákazníci mohou vybírat z osmi druhů ministavebnic Lego, dvou stavebnic Lego Classic a Lego Duplo, které potěší malé i velké stavitele,“ osvětluje druhou část kampaně Hanušová. „Kromě toho jsme se rozhodli nově zařadit do nabídky i řadu Lego DOTS, ze které si děti mohou vytvořit například pestrobarevný náramek,“ doplňuje. V kampani mohou zákazníci celkem vybírat z 18 různých produktů, které lze získat se slevou až 74 %.

Ještě snadnější nákup s body navíc

Tak, jako při každé sběratelské kampani, získají zákazníci za každých 200 korun vynaložených na nákup zboží v obchodech Albert jeden bod. Body navíc lze získat i za partnerské produkty, které jsou označeny vždy v aktuálním letáku. V této kampani sbírají zákazníci nově osm bodů. Místo původních dvou dává Albert jako dárek body tři v případě klasické papírové kartičky. Při využití aplikace Můj Albert získají zákazníci místo tří bodů dokonce čtyři.

a1.jpg

Věrnostní kampaň probíhá v obchodech Albert od 16. března do 26. dubna 2022, nebo do vyčerpání zásob. Více informací, přehled produktů a úplná pravidla najdou zákazníci v informačních letáčcích, v aplikaci Můj Albert, obchodech Albert nebo na webových stránkách www.albert.cz/lego a www.albert.cz/tefal .

image.png

Reklama