Připadá vám svět nespravedlivý? Cítíte se oplácaná, neforemná, nehezká, nespokojená?

Věřte nebo ne, velký podíl na vašem pocitu má všudypřítomná reklama. Hektary  billboardů, tuny letáků, stohy módních časopisů, všude se rozvalují vyzáblé modelky v krkolomných pozicích, s nohama dlouhýma a tenkýma jak dostihový kůň. Neustále se  probírají témata  o dietách, celulitidě, liposukcích či jiných drastických metodách, jak dosáhnout vysněné štíhlosti. Dennodenně se nám podsouvá, že být oplácaná, macatá, plnoštíhlá či oblých tvarů je nemoderní, neestetické, prostě out!

 

Co s tím? Hlavně klid, dejte si kafe, něco dobrého na zub a pojďme to spolu probrat.

Předně, modelky, jak je známe z fotek a přehlídkových mol, nejsou prototypem normální ženy.

Ve světě módy, reklam a před objektivy fotoaparátů se ocitly právě proto, že se vymykají. Jen si samy vybavte, kolik takových dívek potkáváte denně na ulici. Troufnu si říct, že mizivé  procento.

 

Stejně jsem přesvědčena o tom, že převážné většině mužů se líbíte víc vy, ženy krev a mlíko.

A pokud ne, ruku na srdce, nemůžete si za to tak trochu samy?

 

Teď řadu z vás asi zvednu ze židle, ale pokud chcete se svým vzhledem do budoucna něco udělat, musíte začít u sebe..

 

Vzpomínáte na těhotenství, kdy jste naditá v legínách a vytahaném tričku jedla za dva a připadala si jak včelí královna?

 

Vy mladé, dosud bezdětné, se moc nesmějte. Denně potkávám hamburgerové prdelatky, kterým rosolovité břicho přetéká přes nízké bokovky. Piercing tomu dodá jen punc špendlíkové hlavičky zapíchnuté v ovaru.

 

A co teprve dámy v přechodu. Neschovávejte se v neforemných šatech neurčitých barev. Neříkejte, že už jste rezignovaly a na vzhledu vám nezáleží.

 

Není to právě pohodlnost, nulová sebekritika a nesoudnost, co se tak výrazně podepisuje na našem vzhledu?

 

Máme dvě možnosti, milé dívky, ženy, dámy, bez rozdílu věku i váhy. Buď se na všechno vykašlat, nebo s tím něco udělat. Jsem  pro to druhé. Věřte, že existuje způsob, jak vypadat štíhlejší a krásnější bez drastických diet a naditých peněženek.

 

Pojďme si udělat takový malý seriál štíhlého vzhledu. Jde v.podstatě o jednoduchý zákon optiky. Je všeobecně známo, že černá barva zeštíhluje. Jde o optický klam, protože pohlcuje světlo. Ale pozor, pouze matná. Lesklá světlo odráží, tudíž rozšiřuje. Když si vyrazíme na ples v černé saténové róbě, dosáhneme opačného účinku, než jsme původně zamýšlely. V záři křišťálových lustrů tak nechtěně přibereme pět kilo.

 

Ale nepředbíhejme, na barvy taky dojde. Teď máme na starost mnohem důležitější veličinu a tou je tvar. Tvar naší postavy je určující pro výběr oblečení. Abych vám usnadnila orientaci, použila jsem již známý klíč k určování typů postav.

 

Typ mrkev, hruška, jablko a přesýpací hodiny.

 


 

Typ mrkev

 

se vyznačuje výraznou horní polovinou těla, plným poprsím, málo znatelným pasem, úzkými boky a stehny a poměrně štíhlýma nohama. Pokud žena tohoto typu přibere, pak jen v prsou a oblasti pasu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Typ hruška

 

to má právě naopak. Do pasu vypadá jak křehotinka s menším poprsím, útlými pažemi, zato od pasu dolů jí příroda nadělila vrchovatě: objemná těžká zadnice, macatá stehna a aby toho nebylo málo, většinou silné kotníky. Těmto ženám se, bohužel, velmi těžko daří zhubnout v těchto oblastech.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Typ přesýpacích hodin

 

má relativní výhodu v tom, že přibírá rovnoměrně na obou částech těla, při zachování štíhlého pasu. Plné poprsí a zaoblené boky. U těchto žen však hrozí, že když přiberou příliš, pas se vytratí a celá postava se slije do jedné koule a vznikne následující typ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Typ jablko

 

jsem si záměrně nechala na konec. Představuje totiž patologickou tloušťku a může se vyvinout z předcházejících typů. Tím nechci říct, že ženy tohoto typu jsou ztracené a nemohou vypadat přitažlivě.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Tak, dnes jsme udělali první krok. Příště (v pátek 7. 10.) se budeme podrobněji zaobírat jednotlivými typy.

 

Jak  jim konkrétně pomoci, aby  dokázaly potlačit  nedostatky a  zvýraznit přednosti.

 

 

Reklama