ru2.jpg

„Chceme ke sportu a pohybu motivovat všechny napříč věkovými kategoriemi, a také motivujeme veřejnost, která dostává možnost vlastním pohybem navýšit podporu pro týmy ve svém regionu. V letošním roce také navyšujeme naši podporu na dvojnásobek a celková hodnota výher přesahuje 10 miliónů korun,“ popisuje Jens Krieger, generální ředitel PENNY.

I letos bude Česká republika rozdělena do 155 mikroregionů a v každém z nich odmění PENNY tři finalisty na základě hlasování veřejnosti. Vítězný tým v každém mikroregionu obdrží podporu ve výši 15 000 korun a další dva týmy v pořadí 5 000 korun. „Přemýšleli jsme, jak ještě více motivovat lidi k pohybu. Proto jsme se rozhodli v duchu našeho motta „Rozhýbejme celé Česko“, že v každém regionu budou moci lidé sbírat pro svůj tým kilometry, ať už běháním nebo chůzí, a finalistům, pro něž jejich fanoušci nachodí nebo naběhají v daném mikroregionu více než 10 000 kilometrů, věnujeme navíc podporu ve výši 10 000 korun,“ popisuje novinky pro letošní rok Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY.

Hlavní tváří projektu je opět fotbalový internacionál Vladimír Šmicer. „Vnímám, že dětský sport u nás potřebuje podporu. Když jsme jako kluci běhali venku, byla sice jiná doba, ale pohyb vždy dával, dává a bude dávat dětem nejen zdraví, ale rozvíjí jejich dovednosti, a to i sociální. Učí se při něm chovat v kolektivu, jak se prosadit, kdy ustoupit, jak spolupracovat, poznávají vlastní tělo i své limity. Sport není jen o výkonech, ale je to životní styl a aktivita, bez které našemu životu něco chybí,“ říká Vladimír Šmicer, který odehrál 80 zápasů v reprezentaci, vybojoval stříbro na ME v Anglii 1996 a vyhrál s Liverpoolem v roce 2005 prestižní Ligu mistrů.

Partnery projektu jsou stejně jako v loňském roce Česká obec sokolská a Asociace školních sportovních klubů, jejichž prostřednictvím budou osloveny tisíce týmů napříč Českou republikou.

Od 28. dubna až do 18. května probíhala registrace sportovní tým na stránkách www.hybemesehezkycesky.cz. Od 2. do 29. června pak bude probíhat hlasování, z něhož vzejdou finalisté. Ti se pak v dalším kole hlasování přímo na prodejnách v září utkají o výši podpory. V každém regionu se bude rozhodovat mezi třemi týmy a celkem bude oceněno 465 týmů, a to nejen finanční podporou, ale i zdravými potravinami.

HLASUJTE I VY A PODPOŘTE PRÁVĚ SVŮJ TÝM!

ruu.jpg

A co musíte pro výhru udělat?

Buďte se Žena-in od pondělí 6. 6. do pátku 10. 6. 2022, hledejte obrázky a těšte se na vyhodnocení!

Pravidla jsou jednoduchá:
Celkem ve 13ti článcích magazínu, které vyšly od 13. 5. 2022, najdete následující obrázek (viz koláž pod tímto odstavcem).

Vaším úkolem je všechny obrázky najít a kliknout na ně! Soutěžních obrázků je každý den 13. Pokud jich sesbíráte 13, jste ve skupině, ze které vybereme za každý den jednoho vítěze – ten získá krásnou cenu, která je aktivní ten den.

Hrát můžete od pondělí do pátku.

pa.jpg

Na tyto výhry se můžete těšit:

  • Pondělí: Fitness náramek Fitbit Charge 4 (NFC)
  • Úterý: Fitness náramek Fitbit Charge 4 (NFC)
  • Středa: Fitness náramek Fitbit Charge 4 (NFC)
  • Čtvrtek: Fitness náramek Fitbit Charge 4 (NFC)
  • Pátek: Fitness náramek Fitbit Charge 4 (NFC)

Hlavní výhra: Chytré hodinky Garmin Vivoactive 4S

ru.jpg

Garmin Vivoactive 4S
Chytré hodinky s ovládáním v češtině, GPS, NFC platby skrze Garmin Pay, měření tepu, monitoring spánku, krokoměr, oxymetr, barometr, vhodné pro: běh, cyklistika, jóga, golf, plavání, vodotěsnost 50 m (5 ATM), detekce pádu, materiál pouzdra: plast.

Fitbit Charge 4 (NFC)
Fitness náramek s ovládáním v češtině, GPS, NFC platby skrze Fitbit Pay, měření tepu, monitoring spánku, krokoměr, oxymetr, vhodné pro: běh, cyklistika, jóga, golf, vodotěsnost IP68, materiál pouzdra: plast.

O projektu Hýbeme se hezky česky

V loňském roce se do projektu zapojilo více než 1 100 týmů z celé země. Finanční podporu v celkové výši bezmála 4 000 000 korun si nakonec rozdělilo 455 finalistů. Zároveň týmy pro své členy obdržely zdravé potraviny vlastních značek PENNY. Projekt byl velmi kladně hodnocen laickou i odbornou veřejností. Mimo jiné získal druhé místo v rámci udílení cen IMC Czech Awards v kategorii Charitativní a neziskový marketing, CSR kampaně.

6256cfdff2464obrazek.png