obrazek.png

I když máte ráda detektivky či horory, před spaním na ně zapomeňte. Negativní vjemy se reflektují v našem snění. To samé platí i u negativního myšlení. Naučte se vše špatné ventilovat do šesté hodiny odpolední.

5c3d9d83b72cdobrazek.png

Vypněte veškerou elektroniku v místě, kde spíte. Nezapomeňte ani na mobil. Ideálně tak učiňte minimálně půl hodiny před spaním.

5c3d9e0be4598obrazek.png

Dle průzkumů nás během spánku nejvíce ovlivňuje čich. Obklopte se příjemnou vůní levandule, růže či vanilky. Z dosahu postele odstraňte všechny těžké vůně, ty naopak narušují spánek a podporují noční můry.

5c3d9e989699dobrazek.png

Sice se nedoporučuje těsně před spaním jíst, ale hlad ovlivňuje nejen spánek, ale i sny. Jestli chcete mít příjemnou noc, nebojte si dát něco malého, především lehkého na zub. Doporučuje se banán, tofu nebo tuňák.

5c3da2af02691obrazek.png

Poloha během spánku je důležitá nejen pro zdravá záda, ale i pro snění. Podle některých výzkumů tělu, především pak vnitřním orgánům, svědčí spát na levém boku. Což se odráží i na snech. Na levém boku se zdají sny krásné na pravém ošklivé. Pokud usnete na břiše, můžete se těšit na erotickou divočinu.

Co dále napomáhá k hezkým snům?

  • Zvuky šumícího moře nebo deštného pralesa
  • Bylinné čaje, jako je meduňka, kozlík lékařský, heřmánek či třezalka
  • Meditace
  • Chodit spát nejpozději ve 22 hodin
  • Usínat pravidelně ve stejný čas

Věděla jste, že?

* Sny se zdají během REM (lehčí) fáze spánku

* Nejdelší a nejživější sny máme většinou těsně před probuzením

* Vše, co ve snu vidíte, jste už alespoň jednou viděla, včetně lidských tváří

* Během noci můžeme mít až sedm snů

* Negativní emoce ve snech převládají

* I slepí lidé sní, jen trošku jinak. Jejich sny jsou založeny na čichu, sluchu, hmatu, atd.

* Ve spánku můžeme prožít kvalitní orgasmus

Reklama