...a s ní armáda barevných postaviček lačných po hudbě a tanci

Albert

Nadšení sběratelé všech věkových kategorií mají opět důvod k radosti. V návaznosti na předešlé úspěšné kampaně připravily prodejny Albert další akci, která potrvá od 6. února do 23. března 2013. Zákazníci budou sbírat postavičky i samolepky, tentokrát však do Alberta vtrhnou gogouni, postavičky všech možných barev a charakterů, které zná už celý svět. Za každých 200 utracených v Albertu získá zákazník 1 figurku a 1 samolepku z celkem 41 možných variant.

V hypermarketech a supermarketech Albert po celé České republice získají zákazníci figurky z limitované hudební edice připravené exklusivně pro tuto kampaň. Tito „Groovy gogouni“ zavedou nejen děti do světa hudby a tance, předvedou jim, co umí, a hlavně je naučí spousty nových her. Každý gougoun je zcela jedinečný, má charakteristické vlastnosti, jméno i osobnost. Dohromady tvoří zábavnou hudební partu, kterou může každý zákazník postupně nasbírat. „Kromě figurek budou v prodeji také sběratelská alba, kam si děti budou lepit gougouní samolepky, ale najdou v něm také tipy na hry, informace o všech postavičkách a další doprovodné aktivity,“ říká ke kampani Zlata Ulrichová, marketingová ředitelka společnosti Ahold Czech Republic. „Stejně jako u předchozích kampaní i tato nabídne „měňárnu“, tedy speciální den, kdy si budou moci sběratelé vyměňovat gougouny přímo v prodejnách Albert,“ dodává Zlata Ulrichová.

Albert

Balíček s figurkou a samolepkou může zákazník získat i nákupem konkrétního produktu, který bude v průběhu akce označen, na tyto produkty najdou zákazníci upozornění v akčních letácích.

Během kampaně si mohou zákazníci zakoupit také exkluzivní plyšové gogouny - Flow a Tez (99 Kč) či metalické gogouny - Tez a Blinq (29,90 Kč) nebo třeba sběratelský pytlík, který slouží také jako šátek na hlavu (39,90 Kč).

TÉMATA:
DĚTI