Footshop si s příchodem podzimu připisuje svůj zatím největší úspěch na poli kolaborací se světoznámými brandy. Jako jedinému retaileru ve střední Evropě se mu totiž podařilo spojit síly s adidasem a vytvořit společnou botu. Pro svou limitovanou kolekci navíc zvolili proslulou siluetu Superstar, která svět baví už 50 let. „Tato kolaborace je pro nás jedním z největších milníků, kterého jsme mohli dosáhnout. Málokterému obchodu s teniskami se toto podaří uskutečnit do 10 let od založení. Jsme velmi pyšní, že právě s námi se adidas rozhodl vytvořit společné dílo, navíc na takto ikonickém modelu,” komentuje majitel Footshopu Peter Hajduček, který se v minulosti nechal několikrát slyšet, že právě spolupráce s touto sportovní značkou je velkou ambicí jeho obchodu.
Na novém provedení kultovní siluety Superstar spolupracoval Footshop s adidasem celé dva roky. Na teniskách se objevují elementy znázorňující hiking do přírody i moderní městskou dobu. Součástí jsou také vzory připomínající tradiční techniku modrotisku, jednoho z nejstarších způsobů potisku, který je dokonce zapsaný jako nehmotné dědictví UNESCO. „Jsem moc rád, že naše kolaborace po dvou letech spatří světlo světa. Šlo nám hlavně o to, abychom ukázali pevné základy naší spolupráce s firmou adidas. Proto využíváme klasickou siluetu ve spojení s tradiční technikou modrotisku, který je signifikantní pro všechny země, kde se nachází naše prodejny. Odkaz na tradice v moderním měřítku nám pomáhá vytvořit pevný základ komunikace a ukazuje tak klasickou techniku v netradičním zpracovávání,” uzavírá Peter Kováč, produktový manažer Footshopu.
Limitovaná kolekce Footshop x adidas Blueprinting vychází 10. října v počtu pouhých 520 kousků. Zájemci o tento unikátní model se před samotnou koupí nejdříve musí zúčastnit slosování. Každý pár bude mít své číslování, budoucí majitel tak bude vědět, kolikátý kus z kolekce zdobí jeho botník.
Více na FOOTSHOP.CZ
Nový komentář
Komentáře
Taky by se mi líbily. Jednou jsem si koupila v sekáči funkční tričko na běhání, ale bylo docela pěkné, tak jsem si ho občas vzala na ven. Potom jsme byli s mužem na závodech v Německu a přišla za mnou paní, jestli jí můžu říct, odkud mám to tričko. Měla jsem sto chutí jí říct, že jsem jí ho šlohla že šňůry, ale nic mi neudělala a byl tam muž, tak jsem se musela chovat slušně. Ale stejně mi v hlavě šrotovalo, co se stará, stejně se do něj nevleze. Tak jsem jí popravdě řekla, že v sekáči, jen jsem musela zašít lem na rukávu, ale ven to stačí. Potom z ní vylezlo, že je to limitovaná edice něčeho co neznám a že to má nějakou cenu, to měla pravdu, stálo 100 Kč, na sekáč docela drahé. Ale Němci bohužel nemají moc smysl pro humor, muž se teda smál, když jsem mu řekla, že mě paní snad nevysleče z trička.
Jsou dokonalé.
Velmi, opravdu velmi podařená kolekce