V pořadí již druhá spolupráce Footshop + LAFORMELA reflektuje každodennost všedního života na ulici, v práci či ve společnosti. Zásadní myšlenkou při tvorbě kolekce byla rychlost dnešní doby a tomu odpovídající styl oblékání obyvatel velkoměsta. 

FTSHP-LaFormela-5.jpg

„Při tvorbě kolekce byli pro nás inspirací obyčejní lidé a jejich osobní příběhy, které se odrážejí i na jejich stylu oblékání. Každý příběh má svoji osobní estetiku, ať už se jedná o dělníka, školáka, hudebníka, cyklistu, nebo člověka bez domova,” zmiňuje inspiraci kolaborace spoluautor kolekce, Daniel Chomistek z Footshopu.
„Vytvořit See Now/Buy Now kolekci, která je určená pro konkrétního cílového zákazníka a má zároveň potenciál se  představit na přehlídce v rámci Mercedes–Benz Prague Fashion Weeku, pro nás byla velká výzva. Unisexové produkty se běžně objevují v sezónních kolekcích LAFORMELA, a proto tvorba převážně pánských looků přirozeně navazuje na naše DNA,“ dodávají návrháři Miroslava Kohutiarová a Antonín Soukup.

FTSHP-LaFormela-7.jpg

Kolekce “NO SEASON” je z velké části unisexová, použité materiály jsou příznačné pro různá období a desetiletí.  Džínovina z 90., šusťákovina z 80. nebo twill ze 70. let. Společně materiály našly propojení v nejnovějších trendech v roce 2018. Jedná se o nejobsáhlejší kolekci, kterou lokální designérská značka na našem trhu vyprodukovala! V kamenném obchodě v Česku, ale i online se tak již do konce března najednou ocitne 46 modelů v celkovém počtu 560 kusů produktů.  Nadšenci do streetwearu, ale i zákazníci tuzemského designérského brandu LAFORMELA se tak mohou těšit na rozsáhlou kolekci skládající se z mikin, triček, triček s dlouhým rukávem, vest, kalhot, bund, kraťasů, overalů, kabátů, blůzek, sukní a pásků.  Celá kolekce je produkovaná v České republice.

Footshop
Footshop je největší lokální hráč na poli streetwearu. S více než 220 tisíci followers na Instagramu patří Footshop mezi nejsledovanější firmy v České republice a na Slovensku. Jako jediný v České a Slovenské republice patří Footshop do rodiny adidas Consortium, a přináší tak nad rámec exkluzivních značek a modelových řad, jakou je například adidas YEEZY či kolekce japonské značky Y-3, na lokální trh také velmi limitované kolekce té nejprestižnější modelové řady německého výrobce. Prioritou je také podpora lokálních kreativců, nadějných startupů a vzájemná inspirace. Footshop se spojuje se značkami a umělci, jakými jsou designérský brand LAFORMELA, návrhářka Petra Ptáčková nebo streetwear brand UKNOW, a vytváří s nimi jedinečné kolaborace. Tento online retailer s kamennými prodejnami v Praze, Bratislavě a připravovaným obchodem v Budapešti si jistě razí cestu do mezinárodních vod.

LAFORMELA
Československá designérská značka LAFORMELA vytváří unikátní ready to wear oděvy a doplňky. Estetika návrhářů Miroslavy Kohutiarové a Antonína Soukupa je hrou s výraznou barevností a grafickým zpracováním oděvů u tradičních českých výrobců. Městský styl značky často čerpá ze subkultur, historie a outdooru. Sezonní kolekce pravidelně prezentuje v rámci celosvětového projektu Mercedes–Benz Fashion Week v Praze, Budapešti i v Malajsii. Díky zastoupení v showroomu Other/Wise během Paris Fashion Week LAFORMELA získala s kolekcí FW17 prestižní obchodní zastoupení v síti concept storů Branco v Číně. V loňském roce LAFORMELA zvítězila v soutěži Societé, která vrcholí jednoletým zázemím ve fashion acceleratoru v Budapešti. Práce autorské značky LAFORMELA je publikována v zahraničních i českých magazínech a s kolekcí SS18 byla zařazena do prestižní selekce Vogue Talents. 

Uložit

Uložit