Footshop si značky do svých obchodů pečlivě vybírá. Dánský streetwear brand Soulland prodává oblečení jen pár retailerům po světě. Není tedy divu, že oba spojili své síly a společně posílají do světa důmyslnou a propracovanou kolekci, která se točí kolem základních myšlenek obou těchto značek - otevřenosti a pozitivního vnímání kontrastů a rozmanitosti.
Celá kolekce se nese v duchu naprosté tolerance a relevance. A jak je vidět, nejde jen o klasický model v módním průmyslu, ale o důmyslně promyšlený příběh. Tolerance je dle tvůrců nezbytnou součástí společnosti, v níž se mohou lidé cítit respektovaní a kde je prostor pro každého s vlastními nápady, myšlenkami a sny.
V roce 2019 považuje Footshop za svou společenskou povinnost hovořit o potřebě tolerance ve společnosti. Lidé rychle zapomínají na hrůzy, které absence tolerance přinesla. Tato společná kolekce symbolizuje postoj obou firem a nabádá lidi, aby více než kdykoliv předtím přemýšleli o vzájemné úctě bez ohledů na rozdíly mezi nimi.
Věříme, že rozdíly mezi námi mohou být zdrojem inspirace a inovací. Chcete-li být relevantní, musíte stát za bezpodmínečnou tolerancí. Chceme zdravou a harmonickou společnost, tolerance by proto měla být základním aspektem každého z nás,” říkají o kolekci její autoři

Kolekce Tolerance / Relevance bude k dostání od 9. dubna v on-line i v kamenných obchodech Footshop.

Reklama