Bref Duo-Aktiv EXTRA Clean & Fresh nabízí sedm variant nových vylepšených WC bloků

Udržet toaletu voňavou a čistou dá někdy velkou námahu. Navíc drhnutí WC mísy nebývá zrovna tou nejoblíbenější činností. Nyní je zde řešení v podobě nového vylepšeného WC bloku Bref Duo-Aktiv EXTRA Clean & Fresh. S jeho pomocí už nebude těžké udržet toaletu zářivě čistou a fantasticky svěží. Bref Duo-Aktiv EXTRA Clean & Fresh od firmy Henkel ČR má nyní novou recepturu opravdového WC čističe a obsahuje ještě více čisticích složek a svěžího parfému. Výsledkem je dokonalá kombinace hygienické čistoty a fantastické svěžesti. Vybírat můžete ze široké škály vůní, která je nyní rozšířena o novou atraktivní vůni White Flowers - bílé květy.

bref

Díky patentované dvoukomorové technologii Bref Duo Aktiv se toaleta při každém spláchnutí zároveň čistí i osvěžuje. Levá komora WC bloku skrývá vylepšený modrý tekutý WC čistič s ještě aktivnějším složením, který se uvolňuje s každým spláchnutím do toaletní mísy, kde odstraňuje nečistoty a vodní kámen. Z pravé komory se zároveň uvolní intenzivní, dlouhotrvající vůně s větším obsahem parfémové složky, takže celá vaše toaleta je dokonale čistá a provoněná.

Nová řada výrobku Bref Duo-Aktiv EXTRA Clean & Fresh je k dispozici v sedmi skvělých vůních:

  • Oceán: přináší na vaši toaletu čistý nádech mořského vánku.
  • Citrón: dodá každé koupelně vůni citrónové kůry.
  • Borovice: nabízí osvěžující dotek borového lesa.
  • Limetka a máta: spojuje esenciální olej z čerstvé limetkové šťávy s vůní máty a vytváří povznášející kombinaci.
  • Lotos a levandule: kombinuje vybranou vůni extraktu z lotosových květů s uklidňující vůní levandule.
  • Tropy: přináší do vaší koupelny tropický zážitek.
  • NOVINKA Bílé květy: přináší dlouhotrvající květinovou vůni.

WC blok Bref Duo-Aktiv EXTRA Clean & Fresh je k dispozici ve třech velikostech, a nabízí tak optimální výběr typu balení - originální za DMOC 49,90 Kč, náhradní náplň za DMOC 39,90 Kč, nebo dvě náhradní náplně za DMOC 59,90 Kč. Na pultech obchodů je k dostání od ledna 2011 ve svěžím, novém moderním designu, který nejen slibuje, ale i zaručí vynikající výsledky.