Kreativita bez hranic
Sociální sítě v dnešní době umožňují sdílet svou vášeň k módě s kýmkoliv na světě. Uživatelé se navzájem inspirují, sdílí trendy a vytváří zcela nové jedinečné styly. Monotónnosti a všednosti nedává tato komunita na sítích žádný prostor, plně je nahrazuje kreativitou. Ta se projevuje experimentováním, kombinováním materiálů i barev nebo vrstvením.
Na tento trend reagují také výrobci brýlí a jednotlivé módní značky. Vzniklá kolekce si hraje s výraznými barvami a širokou škálou odvážných tvarů vynikajících zkosenými i oblými detaily. Must-have této sezóny jsou brýle ve tvaru cat-eyes, odvážné definované tvary a modely s nápaditými detaily na bocích obrub. Důraz je také na hravé akcenty a barvy na míru dle teorie barev. Jednotlivé kousky jsou vždy navrženy tak, aby se v nich zákazníci cítili výjimečně i při každodenním nošení.
Inspirace světem sportu
Svět sportu se ukázal být důležitým prostředím pro projednávání záležitostí týkajících se zájmů celé společnosti. Ať už to je rostoucí zájem o paralympiádu nebo spolupráce komerčních značek s v minulosti marginalizovanými hlasy, sportovní prostředí značně inspiruje společnost k tomu dávat do popředí unikátnost a jinakost. Inspirovalo také sportovní kolekci, které v rámci tohoto trendu panují tzv. „urban sport“ modely, velké, baňkovité čočky, závodní tvary a využívání tištěné grafiky.
EssilorLuxottica představila jak pohodlné kousky určené ke každodennímu nošení, tak luxusní kolekci propojující drahé materiály a funkční design. Neutrálnější modely nabízejí jemné tóny a působivé detaily, které ze sportovních brýlí dělají ideální doplněk i k běžnému outfitu. Druhá část sportovní kolekce se zaměřuje na téměř až futuristicky vyhlížející brýle s nadrozměrnými tvary, které zákazníkům při sportu „obejmou“ obličej a lépe ho tak ochrání.
Obohacující výstřednost
Přepychové materiály, extravagantní styly, výrazné zdobení. Poslední trend se zaměřuje na luxus a čerpá inspiraci u klasických módních trendů v minulosti. Nesmrtelné prvky získávají novou podobu a jsou upraveny tak, aby odpovídaly současným trendům. Klíčovou roli zde hraje také element nepravidelnosti a nerovnoměrnosti dodávající zákazníkům pocit jedinečnosti.
V historii nenajdeme ikoničtější styl brýlí, než jsou pilotky. Tento klasický tvar získává na základě tohoto trendu novou podobu s využitím jemných linií. Dojem luxusu dodává také výrazné zdobení v podobě nejrůznějších kamínků, které zkrášlují obruby brýlí. Elegantnější, ale přesto futuristický vzhled můžeme najít i u menších a robustnějších modelů brýlí značek, jako jsou Tiffany nebo Michael Kors. Součástí trendu jsou mimo jiné i bezobroučkové modely, které nabízejí nepravidelné a nerovnoměrné tvary.
O společnosti EssilorLuxottica
EssilorLuxottica je světovým lídrem v oblasti designu, výroby a distribuce očních čoček, obrub a slunečních brýlí. Její portfolio zahrnuje značky jako Ray-Ban, Oakley, Vogue Eyewear, Persol, Oliver Peoples, Alain Mikli a Arnette, stejně jako licencované značky Giorgio Armani, Burberry, Bulgari, Chanel, Coach, Dolce & Gabbana, Ferrari, Michael Kors, Prada, Ralph Lauren, Tiffany & Co., Valentino a Versace. Další informace o skupině jsou k dispozici na www.essilorluxottica.com.
Nový komentář