Premiéru bude mít klip na internetu 12. května a o den později v Dobrém ránu s ČT. Social Boogie je zároveň druhým singlem z desky Automatka, autorsky se na něm podíleli zpěvačky z Mateřské.com, Honza Horáček jako autor hudby a Kapitán Demo, který píseň zremixoval. Režie a choreografie se ujala Darina Burianová nominovaná na cenu Anděl 2018 za režii videoklipu Zlatíčka (Kapitán Demo).

Pokud jste si oblíbili ironický humor Mateřské.com, určitě se i tentokrát pobavíte. Režisérka Darina Burianová zpěvačky oblékla do kontroverzních kostýmů ušitých z nákupních tašek různých řetězců. Zpěvačky v nich společně s dětmi z tanečně pohybového Studia 1 tančí secvičenou choreografii. “Děti byly skvělé! Byly jsme dojaté, že za námi i s rodiči přijeli až z jižní Moravy. Velkou zásluhu na tom má Kateřina Kosíková, která choreografii s dětmi natrénovala a výlet na natáčení zorganizovala,“ vzpomíná Lenka Jankovská.

V textu písně je zmíněná celá řada sociálních sítí, internetových firem a nákupních řetězců. Jedná se ale o čistou recesi. Žádná ze zmíněných společností klip nesponzoruje. „Žena v produktivním věku pendluje mezi nákupy, dětmi, rodinou a prací. Do toho ale nezapomíná s úsměvem udržovat kontakt s půlkou světa na sociálních sítích. Chtěly jsme si v klipu posvítit i na odvrácenou stranu mince a poukázat na absurditu a přetvářku, které se i my samy někdy dopouštíme :),“ komentuje vznik písně Bára Vaculíková.

Zdroj: Mateřská.com

Reklama