Nedávno sa niečo podobné stalo mojim známym.
Zaplatili za dovolenku skoro 75 tis. (2 osoby) a v cene mali niekoľko prekvapení, na ktoré však neboli upozornení. Hlavne hotel, od ktorého sa podľa môjho názoru odvíja cena zájazdu, bol nezabudnuteľný.
Privítali ich nevyriadené izby, a tak to bolo potom na dennom poriadku. Upratovačky boli staršie dámy, ktoré mali k poriadkumilovnosti veľmi ďaleko a svojim spôsobom upratovania ich ohurovali každý deň. Či to už boli špinavé biele uteráky, ktoré také špinavé poskladané položili opäť na poličku v kúpeľni. Na plachtách boli škvrny od rôznych omáčok, polievok, ktoré tu servírovali možno v ďalekej minulosti, posteľné prádlo počas 12 dní nemali vymenené ani raz a umytie podlahy to bol len neuskutočniteľný sen.
Bolo im sľúbené, že každá izba má výhľad na more.
Ich výhľad bol však na záhradnú časť hotela, kde domorodci nosili odpadky z pláže.
Asi tak to vypadalo v 4hviezdičkovom hoteli ponúkanom v katalógu.
Sťažnosti tam boli na dennom poriadku, rôzne reklamácie boli faxované do CK každý deň.
Naši známy sa po návrate išli aj osobne sťažovať do CK, kde však boli upozornení, aby si nevymýšľali, pretože ostatní klienti im chodia za tento zájazd ďakovať.
Myslíte si, že mali pripojiť fotodokumentáciu?
Nepomôže, my sme to s manželom, keď sme boli pred 5 rokmi v Španielsku urobili a od samotného riaditeľa CK sme dostali list, že sa hanbí za takých slovenských turistov, ako sme my, ktorí ničia nábytok v hoteli.
A tak sme s manželom v rozpakoch, pretože naši známy absolvovali dovolenku s CK, s ktorou sme my mali len tie najlepšie skúsenosti, ikeď sme nikdy neboli na tak drahej dovolenke.
A tak nám v rebríčku CK neostala ani jedna CK, ktorá by nebola bezproblémová.
No pochybujem, že sa niekedy zodpovední ľudia nad svojim počínaním zamyslia a nebudú ponúkať klientom peklo na zemi za nehorázne ceny.
Nový komentář
Komentáře
Andula: Možná má Tiptour i nějaké autorizované prodejce v Praze.
Andula: A kdo by ho za tebe objednával?
ulmi: když já radši někoho, u něhož si můžu zájezd objednat osobně, a to tady asi nejde, ne?
Jezdíme každý rok asi deset let se stále stejnou cestovkou a zatím nebyl ani jednou žádný problém.
Andrea: tu ředitelovo reakci bych hezky rozmázla v novinách nebo TV a ještě bych ho cvičně zažalovala...
niagára: z Turecka mám podobnou zkušenost - navíc spolucestující si po návratu stěžovali a dokonce jim vrátili nějaké peníze - člověk se nesmí nechat odradit - všechno jde!
Člověk si nevybere. My jsme byli v Turecku a taky naše pokoje vypadaly ponekud jinak, nez ¨bylo slibeno, ale ozvali jsme se a z kamrliku 2x3 metry nas prestehovali do velkeho pokoje s balkonem, lednici a televizi. Nesmi se clovek nechat odbyt.
není ani drahá, takže si ji opravdu nemůžu vynachválit...
já mám se svojí cestovkou jenom dobré zkušenosti...
Já byla s cestovkou jen v Chorvatsku a byli jsme spokojeni.
Iris: ja taky jezdim zatim bez cestovky, zklamani zadne, navic se mi libi ta volnost.
Na zahranicni dovolene jsme byli zatim bez cestovky,myslim,ze to prijde rozhodne levneji a clovek si usetri zklamani.
My byli přes cestovku akorát na Slovensku a moc se nám tam líbilo.
My jezdíme s CK po naší republice a jsme velice spokojení,ubytování, strava no prostě je to na úrovni.S cizinou zkušenosti nemáme.
blesksoft: když si za to cestovka nechá zaplatit, tak by za to měla ručit.
Ťapina: my taky jedzíme bez cestovek, zatím většinou po ČR, já na ty organizované dovolené nějak nejsem
My jezdíme taky s CK a nemůžu si stěžovat. Asi spíš záleží na konkrétním hotelu a ne cestovce.
Brett:
všude je tady plno reklam, tak nevím, proč by Andrejka nemohla udělat "reklamu" své "oblíbené" cestovce...
Podle mě fotodokumentaci můžete udělat, ale protistrana vám může říct, že jste to mohli nafotit kdekoliv...
Podle mě musí existovat možnost, jak si na nekvalitní služby stěžovat, přece pokud dám cestovce svoje celoroční úspory a pak budu bydlet ve špinavým kumbále s výhledem na popelnice, ač jsem měla slíbený pokoj ve čtyřhvězdičkovém hotelu s výhledem na moře, mám nárok na uznání reklamace a náhradu, ne?
Ovšem je určitě potřeba svoje nároky doložit smlouvou o koupi zájezdu, kde by mělo být napsáno co jste měli za svoje peníze dostat a vy pak musíte dokázat, že jste to nedostali. Což není určitě jednoduché. Tady.
Skoda, ze nebylo uvedeno, kam zajezd byl a se kterou CK, aby se ostatni ctenarky mohly vyvarovat neuvazeneho kroku a zajezdu. Nebo to neni mozne uverejnit? Ja si myslim, ze azno.
Člověk holt někdy na takovýhle přístup natrefí
, ale myslím si, že jsou to spíš výjimky. Já byla s rodičma ještě když sem byla mladší a nezletilá, na dvou lepších dražších dovolených od dvou různých cestovek a vše OK
, teď sme byli s
na první, levnější dovolené v Chorvatsku a taky sme byli spokojený. Tady jde spíš o cestovku jako takovou