Krásné a vyrýsované bříško do plavek? To je sen nás všech. A jak se k němu nejlépe dopracovat? Cvičit a cvičit, a samozřejmě také zdravě jíst. Ačkoliv se břišní svaly pomalu rýsují, je důležité také zdravě jíst, aby nám je nezakrývaly špeky. Zhruba 60 % úspěchu je v tomto případě ve stravě. Kromě cvičení je důležité zhubnout přebytečný tuk v břišní oblasti. Nechtěné tukové zásoby je nutné odbourat a bříško vyrýsovat cvičením. Pak si klidně můžete dovolit krátká trička nebo sebevědomě vystavovat tělo na pláži.

A tady jsou ta nejlepší videa, podle kterých můžete rýsovat břišní svaly z pohodlí domova:

Chloe Ting

Skvělá cvičební videa na břicho i jiné partie má fitness trenérka Chloe Ting. V tomto 10minutovém intenzivním tréninku na břišní svaly procvičíte zejména spodní část břicha, se kterou má většina žen větší problémy než s horní polovinou.

Pamela Reif

Během tohoto super intenzivního 10minutového tréninku pro vás možná bude těžké držet krok, ale buďte v klidu, všichni někdy začínají a po pár cvičeních už vám vše půjde o dost lépe. Podle Pamely je i toto video vhodné pro začátečníky, ale přitom je stále super efektivní.

Nicole Steen

Vypracovat si dokonalé břišáky můžete také s Nicole Steen, fitness trenérkou z youtubových kanálů POPSUGAR Fitness a GymRa. Nepotřebujete k tomu žádné vybavení, stačí jen vzít podložku a připravit se na pořádný zápřah. Po tomto 23minutovém tréninku rozhodně budete cítit, že jste dala svým břišním svalům zabrat.

Blogilates

YouTube kanál Blogilates je jedním z těch, které na YouTube figurují už pěknou řádku let, a najdete na něm videa opravdu na všechno možné. Na YouTube je tento fitness kanál číslem jedna. Když v roce 2009 certifikovaná fitness instruktorka Cassey Ho natočila první videa, původně byla určená jen pro 40 jejích žáků a nemyslela si, že by se stala tak úspěšnou. V tomto 12minutovém videu vám dokáže dát pořádně do těla. Věřte, že své břišáky pořádně ucítíte. Trénink je zaměřen na spodní i horní část břicha.

MadFit

Na youtubovém kanále MadFit najdete mnoho videí na všechny možné partie vašeho těla. Fitness trenérka Maddie si dala za cíl inspirovat svými videi ženy na všech úrovních fitness k tomu, aby vstaly, hýbaly se a dosáhly svých cílů. V tomto 20minutovém tréninku se pořádně zapotíte. Opět vám stačí jen podložka a můžete cvičit. Trénink je zaměřen na spodní a horní břišní svaly i na šikmé břišní svalstvo.

Sami Clarke

Zdravému životnímu stylu a také cvičení se na svém youtubovém kanále věnuje fitness trenérka a influencerka Sami Clarke. V tomto videu s ní během 10 minut procvičíte celé bříško. Sami však radí, že pokud chcete mít ploché bříško a viditelné břišní svaly, je velmi důležitý jídelníček. Pouhým cvičením se k pekáči buchet nikdy nedopracujete. Svaly sice budou, ale budou skryté pod tukem.

Míša Mrázková

Preferujete-li videa v češtině, můžete vyzkoušet youtubový kanál Ladylab.cz, kde cvičí například fitness trenérka Míša Mrázková. S tou se můžete vrhnout na cvičení jakýchkoliv partií. Během cvičení dělá i krátké přestávky, abyste si mohly oddechnout. V tomto videu si procvičíte zejména spodní část břicha. Pořádně si ale mákne i zbytek těla.

Reklama