Foto: Shutterstock

Lada, 1. stupeň ZŠ
Chápu, že se musely zavést nejrůznější opatření, ale nejsem nadšená z toho, že v jídelnách se z pedagogického dozoru stala i obsluha. Učitel, který je zrovna na řadě, musí dětem nabrat polévku, salát a připravit příbor.

Eva, 2. stupeň ZŠ
Zatím všechno probíhá v pořádku, dá se to vydržet. Snažím se dívat na všechno pozitivně. Kdyby se musela škola zavřít, distanční výuku máme z loňska natrénovanou.

Renata, 1. stupeň ZŠ
Závidím těm, kteří berou současnu situaci tak, jak je a nestresují se. Já to nedokážu. Přiznám se, že mám strach a klidně bych zůstala u domácí výuky. Nosím roušku, i když nemusím. Mám obavu, že když přinese nemoc do školy nějaké dítě, mohly by ho ostatní potom odsuzovat, nebo dokonce šikanovat.

Rebeka, SŠ
Osobně si myslím, že je jen otázkou času, než se školy zase zavřou. Až nastanou podzimní nachlazení a chřipky, bude vymalováno. Vidím to tak, že otevřené budou školy tak dva měsíce, a potom se zase přejde na distanční výuku.

Agáta, 1. stupeň ZŠ
Já se na to dívám jako matka samoživitelka a uvítala bych distanční výuku. Kromě toho, že učím, se totiž starám ještě o syna, který má často rýmu. Teď, když je všechno přísnější, to znamená, že mi ho nevezmou do školky a já s ním budu muset být doma. To se zaměstnavateli líbit nebude.

Eliška, 1. stupeň ZŠ
Letos mám prvňáčky, a to mě nutí se víc bát toho, co bude. Nedovedu si představit, že by se třeba za měsíc přešlo na distanční výuku. U dětí, které jsou chvilku ve škole, to snad není ani možné, je pro ně důležitý vztah s paní učitelkou.