Setkaly jste se o víkendu s někým zajímavým? Utkvělo vám toto setkání v paměti? A nebo teprve nějaké zajímavé setkání „s někým“ plánujete? Dnešní téma je o setkání, kterého si ve svém životě nejvíce považujete.

A nemusí jít pouze o setkání se známou osobností. Může jít o setkání s docela „obyčejným“ člověkem, avšak o setkání, které ve vás navždy zanechá krásnou, trvalou vzpomínku.

Určitě se nebudu mýlit, když řeknu, že téměř každá z nás toužila někdy v životě potkat někoho, koho obdivuje, kdo byl nebo je jejím vzorem, koho znala z vyprávění, a nebo třeba jen prostřednictvím médií. Některým z nás se to podařilo, některým ne, na některá vzácná setkání třeba ještě teprve čekáme.

Kdybych si měla vybrat, s kým se chci v životě nejvíce setkat, byl by to jednoznačně leader skupiny The Doors – Jim Morrison. Bohužel zemřel, když mi byly pouhé čtyři roky, v noci z 2.–3. července 1971 (já se 2. července narodila, jak příznačné).

Přesto můžu říct, že jsem v životě měla štěstí na vzácná setkání, ať už s lidmi známými, či úplně obyčejnými, s lidmi, kteří ve mně navždy zanechali krásnou, trvalou vzpomínku.

Dvou, pro mě nejvzácnějších životních setkání, si obzvláště cením a podělila jsem se o ně v dnešním tematickém článku.

Doufám, že se ke mně se svými příběhy o setkání připojíte i vy ostatní.

Tématem dnešního vydání 1. 8. 2011 je: Setkání, kterého si nejvíce považuji

  • Setkání se známou osobností
  • Setkání s „obyčejným“ člověkem, kterého si vážíte
  • Setkání krátkodobé, okamžité
  • Setkání nečekané
  • Setkání plánované
  • Vysněné setkání
  • Nesplněné setkání
  • Setkání, na které nikdy nezapomente
  • Setkání, o které se chcete podělit i s námi ostatními

Pište na redakční e-mail: redakce@zena-in.cz

Na vaše neobyčejná (ale i obyčejná) setkání se velmi těším. (a můžete přiložit i fotografii)

Nejzajímavější příspěvek odměním kosmetikou Avon Skin So Soft – a protože je taková krásně růžová, tak k tomu přidávám i vůni růží. Kdyby u vás doma došlo k nějakému vzácnému setkání, tak ať vám to tam krásně voní. )

darek

 

 

Reklama