První oficiální merch tě obleče od hlavy až patě
Společnost McDonald’s působí na českém trhu již 30 let a toto výročí se rozhodla oslavit opravdu stylově. Pro své zákazníky si připravila exkluzivní novinku, kterou je první oficiální merch prodávaný v Česku i na Slovensku prostřednictvím ZOOT. „McDonald’s je lovebrand ve světě gastronomie a ZOOT zase lovebrand ve světě módy. Tohle spojení nám od začátku dávalo smysl, módní kolekce je navíc skvělá a trendy. Cílem je nabídnout desítkám tisíc fanoušků McDonald‘s tyhle módní kousky pohodlně na ZOOTím webu a v naší nové aplikaci,“ říká Milan Polák, CEO společnosti ZOOT.
Nabídka merche je skutečně pestrá a zákazníci si mohou zakoupit ze stoprocentní bavlny vyrobené Tričko Fries s motivem hranolek, Mikinu Iconic se ikonickými zlatými oblouky, Tepláky World Famous, unikátní Klobouk Sesame a ponožky s motivy hranolek nebo sezamových semínek. Pomyslnou třešničkou na dortu je pak Batoh Iconic z kraftového papíru téměř nerozeznatelný od slavného McDonald’s papírového pytlíku na jídlo. Brand lovers tak mají možnosti složit si kompletní outfit od hlavy až k patě.
„Naši fanoušci po mekáčovském oblečení již dlouho volají. A kdy jindy jim přinést něco takového, než na kulaté výročí? Kolekce je plná stylového oblečení a doplňků, věříme proto, že si naši zákazníci z originálních kousků vyberou, že je jimi potěšíme a že nám jejich nošením pomůžou oslavit naše zdejší působení. Jen pozor, opravdu se jedná o velmi limitovanou edici,“ říká Jitka Pajurková, ředitelka PR a komunikace společnosti McDonald’s ČR a SK. Limitovaná edice obsahuje jen omezený počet kusů, všichni zájemci, fanoušci a lovci speciálních módních kousků by proto neměli otálet.
Nový komentář
Komentáře
No ty kráso. Merch na hranolky. Dám si ráda něco z mekáče, nic proti, ale abych si kupovala jejich merch? A ještě takhle nudnej a bez nápadu? Dneska nestačí na něco frknout logo a máme merch, protože to má doslova každej. Merch má být originální, nezaměnitelný, něco, co člověk uvidí a v ten moment ví, že to strašně potřebuje mít, něco, co má nějaký fór, co zaujme. Tadyhle nic takového nevidím. V záplavě jiných merchů to jaksi nenabízí nic, proč by zrovna tohle člověk měl mít.