1) Cvičení – ano, je to tak. Stačí si každý den najít chvilku na protažení. K dispozici je nabídka aktuálních cvičebních bloků, které mají pomoci nejen tělu, ale i duši. Jogínka Zuzana Klingrová na svém youtube kanálu pravidelně přidává lekce, které jsou zaměřené na imunitu či třeba na povzbuzení ducha. Formování postavy lze i doma z obyčejné podložky. Dobrým tipem je pilates a například skvělé lekce přidala na žádost svých klientek na youtube Martina Dubasikova.



Foto Zuzana Klingrová

2) Neřesti – i ty patří k jistotám, které teď potřebujeme. Asi není čas si vyčítat večer tu a tam skleničku vína či čokoládu dávat o polici výše nebo se rozhodnout přestat kouřit. Tato situace nás stojí více energie a odhodlání, než si připouštíme. Neřesti potřebujeme, kdy jindy více než právě teď.



Foto: ilustrační

3) Internetový shopaholismus – je to označováno jako onemocnění. Ale kdo sedí už několikátý týden doma, pochopí. Když se člověk vypraví do obchodu s potravinami je to nutnost a především strach. Nikdo si to neužívá. Kde je ten skvělý pocit z něčeho nového? Navíc jsou všude samozřejmě výprodeje. Současně je čas na šetření, ale proč si jen tak nebrouzdat po e-shopech, třeba tam objevíte něco opravdu skvělého. Pak už se stačí poslat odkaz skupině kamarádek na chat a téma, zda-li to člověk fakt potřebuje, je tu.


Foto: ilustrační

4) Knihy – kdy jindy číst, než nyní? Buď můžete sáhnout do své knihovny po oblíbeném titulu nebo lze objednávat přes e-shopy velkých či menších knižních domů.



Foto: ilustrační

5) Objednávání jídla – gastronomie je jednou z nejvíce zasaženou oblastí. Jak jim pomoci? Co třeba si objednat jídlo nebo pořídit voucher, který budete moci uplatnit po otevření restaurace. Popravdě koho baví každý den vymýšlet, co vařit. Jednou týdně malá změna není na škodu. Pokud máte chuť na českou klasiku, tak Babiččina zahrada z Průhonic je správnou volbou. 

Nejlepší asijská kuchyně až k vám domů z Café Buddha. Nebo pokud bydlíte na severu Čech a máte chuť na něco sladkého, tak Lagarto doveze prvotřídní dorty mnohých variant. 

Foto: Café Buddha

6) Sociální sítě – nejste v tom sami. Lidé sdílí různé výzvy a tím zahání stres. Připojte se také! Navíc vzniká množství vtipů na současnou situaci, při kterých se i zasmějete.


Foto: ilustrační

Reklama