Je to již 100 let, kdy Hanna a Julius Didrikson otevřeli Oilskin továrnu na výrobu vysoce kvalitních nepromokavých oděvů pro rybáře. Psal se rok 1913 a v rybářské vesnici Grundsund na západním pobřeží Švédska spatřily světlo světa první výrobky této značky. Od té doby prošel Didriksons dlouhou cestou vývoje, inovací a to nejen v oblasti funkčnosti, ale zejména v komfortu a designu.
Heritage kolekce
Ke stoletému výročí značky vznikla výroční „Heritage” kolekce, která spojuje historii a tradici značky s novodobými trendy v oblasti materiálů, střihů a designu. Celá kolekce je spojena pomyslnou červenou linkou, kterou tvoří výroční razítko, jako designový doplněk všech produktů této retro kolekce, která je imitací rybářského oblečení, které se nosilo ve Skandinávii v minulosti.
Součástí prezentace značky Didriksons ke 100-letému výročí je mimo jiné film a kniha, které o historii značky pojednávají.
Kniha vznikla původně jako výroční, nicméně brzy bylo zjištěno, že překonala obraz historie značky a je mnohem bohatší. Podává důležité informace o vývoji švédského textilního průmyslu. Na knize se ve velké míře podílela novinářka Agneta Didriksons, příbuzná ze třetí generace po zakladatelích. Kniha v anglické mutaci bude distribuována na jaře i v České republice v omezeném počtu několika desítek výtisků
Film provází 100 letou historií a je nejenom korporační historií, ale stejně jako kniha, také zajímavým historickým dokumentem.
Nejsme jenom do deště
Důležitým mezníkem ve vývoji značky je uvedení URBAN kolekce, která v současné době představuje skoro polovinu nabízených produktů. Outdoorová móda dorazila do měst a s ní spoustu nových trendů – lesklé materiály, prošívané bundy nebo vesty, které se hodí skoro pro každou příležitost nebo polodlouhé funkční kabáty, které zajistí dostatečný komfort i v méně příznivém počasí. K tomu samozřejmě svěží jarní barvy a nezbytné doplňky – funkční dámské tašky.
Roman Vojtek – již třetí sezónu tváří značky
Značku DIDRIKSONS1913 si za uplynulý rok spolupráce pochvaluje i Roman Vojtek, známý herec a nadále tvář značky DIDRIKSONS1913. Produkty Didriksons se staly součástí jeho života.
„Vyhovuje mi zejména spojení mých požadavků na design, komfort, ale také funkčnost produktů. A to produkty Didriksons bezesporu splňují,“ doplňuje Roman.
Nejen na hory, ale především do města, při každodenní cestě do práce, nebo na procházku městem, tam míří kolekce Urban.
Nové trendy a materiály
Nová jarní kolekce DIDRIKSONS1913 je obohacena o nové materiály, které sebou přináší zejména vyšší komfort při nošení. Jedná se o Tencel a organickou bavlnu. Jsou to naprosto přírodní materiály, velice příjemné, odolné vůči bakteriím, navíc šetrné k životnímu prostředí (100 % rozložitelné) a přitom funkční.
Jsou použité u trik a kraťasů z výroční „Heritage“ kolekce – Skafto, Lage, Bonden nebo také v outdoorové a juniorské řadě - trika Skyline a Woodline.
Nezaostává ani outdoor. Jarní kolekci obohatil u vybraných modelů (pánská bunda Maxwell, bunda Cascade) nový YKK Aquaguard zip, který zajistí dokonalou odolnost vůči vodě.
Další novinkou outdoorové kolekce je impregnace povrchového materiálu bez použití fluorovaných uhlovodíků – impregnace FC Free (vyhlášený set Tigris, softshellové kalhoty Trickett, lehká softshellová bunda Nante nebo bunda Cascade) a tudíž šetrná k životnímu prostředí.
Trendy v oblékání dětí a juniorů
Jarní kolekce KIDS DIDRIKSONS1913 opět zaujme svou pestrostí a propracovanými detaily. Funkčnost však zůstává na prvním místě.
Nevšednost oblečení je dalším neméně důležitým faktorem při výběru dětského oblečení - zaujmout a přitom zachovat tradici, to je DIDRIKSONS1913!
V nabídce nechybí nové modely v kolekci „oblečení, které roste s dětmi“, která umožňuje prodloužit rukávy a nohavice o jednu velikost.
JUNIORSKOU kolekci na jaro obohatí modely pro teplejší jarní a letní dny – kraťasy Preda a trika Woodline z organické bavlny a Tencelu - kvalitních, příjemných materiálů ve svěžích jarních barvách.
Rok 2013 slibuje pro značku Didriksons hodně dění a očekávání, proto neváhejte a vyzkoušejte tradiční osvědčené produkty.
Nová jarní kolekce na trhu v druhé polovině března 2013.
Aktuálně sledujte na www.didriksons1913.cz, případně www.vavrys.cz a www.facebook.com/didriksons
Nový komentář
Komentáře
Trefa:deti se my libi.jinac ale asi tu hraje hlavni vec cena.musel by se objevit nejaky sponzor.
bundy pro dospělé jsou také pěkné
Mají pěkné věci, o značce jsem se teď dočetla poprvé, ale vybrala bych si, hlavně z oblečení pro děti.
hodilo by se, třeba jako výhra
pěkní pomoicníčci
Vojtkovi to sluší jako vždy
Já bych ji taky brala i pro muže
ty dětičky jsou roztomilé
Prckové jsou šik
Rybáře ani malé děti nemám,ale bunda do nepohody by se hodila.
jméno firmy slyším poprvé
pěkné ,ale ty ceny taky
Pěkné věci, jak tak koukám, a cena asi ještě lepší
to je úžasný, co se vyvinulo z původně pracovního oblečení
já bych pro dceru chtěla to rostoucí oblečení
Rybáře v rodině máme, ale o této značce jsme nikdy neslyšeli
. Dětská kolekce vypadá dobře
rybáře máme, musím dát přečíst manželovi
Tuto značku vůbec neznám, máme doma myslivce, možná by se tam našlo i něco pro něj.
To slyším poprvé. Asi proto, že v rodině nemáme rybáře.