Trápíte se často nad problémem, co dát svým věčně hladovým potomkům do školní aktovky, aby se zasytili, chutnalo jim a aby TO bylo ještě zároveň zdravé? Myslíte si, že je nemožné najít odpovídající pokrm splňující všechny výše uvedené veličiny? Mýlíte se...

V poměrně krátké době po uvedení nových jogurtových nápojů v lahvičkách, přichází společnost Danone na český trh s další novinkou.
Je jí zdravá a lahodná svačinka Danio.

Nové Danio je jedinečnou kombinací čerstvého tvarohu a jemné smetany, takže je výživné, zasytí, a zároveň je lehké a svěží.

Uvedení nového výrobku na trh předcházelo několik výzkumů, podle kterých se mimo jiné ukázalo, že Danio je pro spotřebitele velmi přitažlivým produktem.
Účastnící výzkumu si totiž sami nedokázali představit, že by mohl existovat výrobek, který je výživný, zasytí, a přitom je lehký a svěží. Nicméně po ochutnání produktu byli velice příjemně překvapeni, že Danio má skutečně slibované vlastnosti, a navíc je velmi chutné.

Základní řadu značky Danio tvoří čtyři příchutě jahoda, broskev, višeň a příchuť vanilky. Na trh se uvádějí ve 160g balení za doporučenou cenu 13,90 Kč.
Ovocné příchutě se pak budou v průběhu příštího roku dále rozšiřovat.

Uvedením značky Danio na český trh Danone reaguje na požadavky spotřebitelů, kterým nabízí zdravou a lahodnou svačinku na malý hlad.

Pestrost, inovativnost a obliba výrobků
Společnost Danone, a. s. nabízí českým spotřebitelům široký sortiment mléčných výrobků (jogurty, tvarohy, nápoje, smetany ...). Více než 10 let se inovační politika Skupiny Danone obohacuje zkušenostmi Danone, a. s.. 
V roce 1997 byl tak například výrobek „Jemný“ po úspěchu v České republice uveden i na polském trhu.

Již několikrát od roku 1995 získala společnost Danone, a.s. ocenění „Pečeť Rodinky“, svědčící o uznání českých spotřebitelů (cena vyjadřuje oblibu výrobků u českých spotřebitelů).
Společnost Danone, a. s. získala již několikrát od Skupiny Danone prestižní cenu „Dan’Inov“, která je každoročně v celosvětovém měřítku udělována nejoriginálnějším inovacím (oceněny byly např. výrobky Prince Kouzelník, Actimel, Jemný ...).

V roce 1999 byli Češi na celkově rostoucím trhu prvními spotřebiteli ve střední Evropě, kteří ochutnali výrobek „Actimel“.

Kvalita výrobků a hygiena
Česká republika harmonizuje pravidla a normy kvality s Evropskou unií.
Kvalita mléka a ostatních surovin je srovnatelná s nejkvalitnějšími surovinami používanými v Evropské unii. Výrobní zařízení Danone, a. s. odpovídají špičkové technologii a umožňují respektovat přísné požadavky na kvalitu finálních výrobků. Od surovin počínaje, přes výrobu, až po finální výrobky, dochází k důsledné kontrole kvality prostřednictvím analýz. Každý výrobek projde celou řadou analýz před tím, než je distribuován do tržní sítě.

Historie koncernu Danone
Skupina Danone byla založena v roce 1966 a má sídlo v Paříži. Během nepříliš dlouhé doby se z původní výroby skla pod značkou BSN rychle rozrostla ve světovou potravinářskou společnost, která je dnes sedmá největší v celosvětovém měřítku. Skupina Danone je největším výrobcem čerstvých mléčných produktů na světě a druhým největším producentem minerální vody a trvanlivého pečiv
a.   

Současná strategie výroby se zaměřuje na tři oblasti výrobků: čerstvé mléčné výrobky, trvanlivé pečivo (sušenky, oplatky atd.) a nápoje.       

          
Reklama