Věnování šeku tak zpečetilo nadcházející spolupráci nadace Vize 97 a značky Lancôme. „Poselstvím značky je činit ženy nejen krásné, ale i šťastné. Těší nás, že můžeme tuto myšlenku podpořit i formou spolupráce s touto nadací,“ uvedl marketingový ředitel značky Milan Fořt.

Dagmar Havlová již v minulosti docházela na kosmetické procedury do Lancôme Beauty Institute, a tak produkty značky velmi dobře zná. „Jsem ráda, že se kosmetická společnost Lancôme stala partnerem Nadace Dagmar a Václava Havlových Vize 97 a velice si tohoto oboustranného partnerství považuji,“ poděkovala první dáma. Všem přítomným prozradila, že jedním z jejích nejoblíbenějších produktů je pleťový krém Nutrix, jeden z ikonických produktů značky. Sama jej používá už roky a nejvíce jej oceňuje v zimním období, protože krém je velice výživný.

Lancôme Beauty Institute je unikátním místem, které v Praze funguje již od roku 2001. V této podobě existuje pouze na třech místech ve světě. České zákaznice si tak mohou dopřát luxusní kosmetické ošetření obličeje i těla, které probíhají v prvním patře a stojí na ně frontu i mnohé české celebrity. V přízemí zase šikovné konzultantky poradí s péčí o pleť a vizážistky s trendy v líčení. Nejnavštěvovanější službou se v poslední době stala škola líčení. Na privátní nebo skupinové lekce se tak můžete objednat k Janě Darmovzalové (national make-up artist značky Lancôme) nebo k Lence Králíčkové (Lancôme make-up artist). Obě zkušeně poradí s výběrem produktů i správnou technikou, kterou si můžete rovnou vyzkoušet u „sharing tables“ naplněných produkty. Správný odstín lze vyzkoušet i bez líčení na digitálním, dotykovém zrcadle, které nadchne nejednu blogerku a instagramerku. Navíc se teď o každém nedělním adventu můžete v Lancôme Beauty Institute těšit i na cukroví a punč, které ještě více zpříjemní vánoční nákupy.

Reklama