Naším dalším internetovým kamarádem se stal obchod s luxusním a ryze českým spodním prádlem Werso. Napsal nám o něm Petr Janda...
Luxusní prádlo
www.luxusni-pradlo.net
Co nám Petr o obchodě napsal?
Dobrý den,
projekt internetového obchodu vznikl ve spolupráci se společností Werso s.r.o., což je ryze česká společnost vyrábějící zde v České republice luxusní spodní prádlo, sportovní oblečení a oblečení pro volný čas. Díky strategii společnosti zaměřit se především na kvalitu použitých materiálů a prvotřídní zpracování se povedlo za dobu fungování společnosti vybudovat širokou základnu spokojených zákaznic. To vše pomocí především přímého prodeje. Tváří značky Werso se stala Miss Lenka Taussigová, která je nejen ústřední postavou fotografických materiálů, ale účastní se také většiny módních přehlídek. V současné době společnost expanduje i na zahraniční trhy.
Náš internetový obchod je s výjimkou doplňků zaměřen pouze na kvalitní produkty společnosti Werso s.r.o., nikoliv jako jeden z tisíců nabízející spodní prádlo všech dostupných značek.
Osobně jsem přesvědčen, že můžeme nejen Vaší čtenářské základně nabídnout široké spektrum spodní prádla a sportovního oblečení „made in CZ“ za vskutku zajímavé ceny a ve špičkové kvalitě. Jak to vystihuje motto našeho obchodu – „... luxus je u nás vyjádřen především kvalitou použitých materiálů a prvotřídním zpracováním!“ ...Chceme jen říci, že luxus nemusí být vždy reflektován pouze luxusní cenou...
Věříme, že Vás značka Werso zaujme stejně jako náš obchod a naše myšlenky, a těšíme se na vaši návštěvu.
– S pozdravem, Petr Janda,
Značkový internetový obchod Werso®
Nový komentář
Komentáře
Mně je šumafuk, zda jsou stránky komerční či ne. Ráda se na ně podívám. Nikdy nevím, zda se mi informace někdy nebude hodit.
Pavla_b: V prapůvodním znění podmínek Partnerství s ženou-in nebyla řeč o malých internetových obchodech, mělo jít pouze o nekomerční weby. Jenže asi bylo nekomerčních webů málo, tak začala propagace komerčních. Po udivených dotazech na redakci, jak může být internetový obchod nekomerční, změnila redakce podmínky
tak nevím, já tam žádné luxusní prádlo nenašla.Ani vzhledem, ani velikostmi, ani výběrem.ten výběr, mimochodem je dost ubohý
Pavla_b: Já jsem to prvně chápala tak, že se sem můžou dávat e-shopy čtenářek dejme tomu s vlastně vyrobenou bižutérií, oblečením apod. Nebo třeba tu byl adanet, kde je mimo jiné i jakási "burza parfémů", kde mezi sebou obchodujeme... Tohle mi přijde jako reklama (teda nic proti reklamě
, jen že jsem rubriku chápala jinak).
Informace k této akci - "Uzavřete partnerství se Ženou-in!
Máte vlastní internetové stránky s jakoukoli tématikou, případně blog nebo malý internetový obchůdek? Chcete, aby se o nich vědělo? Není nic jednoduššího!
Umístěte na své stránky jednu z ikonek Ženy-in, pošlete nám odkaz na tyto vaše stránky, připojte jejich stručný popis a třeba i důvod a okolnosti vzniku. Pokud budou stránky stát za to, dáme o vás formou novinky vědět našim čtenářkám a odkaz na vás umístíme na Ženu-in!
Neváhejte – pokud máte web třeba o pletení, psech, batolatech, nebo jen píšete postřehy ze života, nenechávejte si to pro sebe a oslovte tisíce našich čtenářek."
Tento obchod s prádlem mi vážně nepřipadá jako MALÝ INTERNETOVÝ OBCHŮDEK
zajimavá nabídka
wich: taky to tak chápu. Navíc by mne zajímalo, jestlipak je tedy pan Petr Janda čtenářem ž-in?
Anebo kdopak mu dal echo,že se tady může zdarma prezentovat svým e-shopem
wich: tak nějak..
pamatuju, že u prvního obchodu byly nějaké záporné reakce, jenže v podmínkách této akce je, že může jít o stránky obchodu
Takže tomu mám rozumět tak, že teď tu místo čtenářských stránek bude neplacená reklama e-shopů?
Měla jsem za to, že původní myšlenka byla jiná.
Ano, luxus nemusí být výdy reflektován luxusní cenou. Pro mne je v prádle luxus v použitých materiálech a nabízeném sortimentu velikostí a to firma Verso nesplňuje. Smulaaaaa