Jasně, stručně a výstižně se k dnešnímu tématu vyjádřila i paní Hanka.

Má platit útratu žena nebo muž? A není to jedno? Platit by měl ten, kdo na to má. Doba, kdy byl muž pánem tvorstva už je snad dávno pryč. Když může platit žena pokud jdou dvě kamarádky spolu na kafé, proč by nemohla platit i v přítomnosti muže? Těm číšníkům je to jedno kdo platí, hlavně, že dostanou spropitné.

Gentlemani neexistují, proberte se! Dnes Vám muži nepodrží dveře, nepomůžou z kabátu, neodsunou židli, nepočkají až se posadíte vy první a vy ještě čekáte, že budou platit? Nebuďte směšné!

Hanka

__________

Hani, díky za příspěvek, ale tak zlé to snad nebude, věřím, že pár gentlemanů se ještě najde.

Téma dne 27. května 2011

Tématem dnešního vydání je útrata v restauracích, klubech, kinech, kavárnách, divadlech, zábavách a na řadě dalších míst. Nezajímá nás, kolik utrácíte (to nám může být samozřejmě úplně jedno), ale spíš kdo z vás platí. Jestli častěji vy, nebo váš partner.

  • Jestli vám přijde samozřejmé, že by měl platit muž (a je jedno zda ze svých či společných prostředků, jde o samotný proces placení)
  • Jestli vám je jedno, kdo dá číšníkovi peníze, zda vy, nebo partner
  • Jestli jste zažily nějakou trapnou nebo veselou historku u placení útraty
  • Jestli jste někdy odešly bez zaplacení :)
  • Na jaké krásné místo vás pozval váš partner
  • Jaká byla jeho (či vaše) největší útrata
  • a tak dále, a tak dále... životních příběhů je spousta.

Asi jsem ze staré školy, ale přijde mi divné, abych platila za svého partnera, byť bych na to měla. To bych mu ty peníze raději podstrčila tajně pod stolem a vyhnula se tak pro mě dost nepříjemnému pocitu. A naopak se neochudila o pocit galantnosti ze strany mého partnera.

Možná jste na tom podobně, a nebo také úplně jinak. Vaše příběhy a zkušenosti pište na redakční e-mail: redakce@zena-in.cz

Jedna z vás obdrží dáreček - ale tentokrát ne pro sebe, ale pro svého milého - ať už přítele, manžela nebo slušně vychovaného syna, který za dámu zaplatí. :)

pánský dárkový balíček vlasové kosmetiky Attitude

tst

 

Reklama