cl.jpg
Foto: Shutterstock

Průzkum provedený OnePoll podle zadání společnosti ORIJEN pet food oslovil více než 2000 majitelů psů a koček a ukázal, že domácí mazlíčci jsou dobrým seznamovacím prostředkem.

73 % dotázaných uvedlo, že když mají oslovit někoho na ulici, je pro ně snazší vybrat si člověka, který venčí psa. Téměř polovina respondentů také uvedla, že domácí mazlíček byl prostředkem, který jim někdy v minulosti pomohl získat telefonní číslo osoby, kterou chtěli pozvat na rande.

Pro 70 % je také varovným signálem, pokud se majitelé ke svým mazlíčkům nechovají jako ke členům rodiny. To může potenciální zájemce o rande dost odradit od toho, aby se do vztahu vůbec pouštěli. Domácí mazlíčci jsou ve vztahu také faktorem, který ho dokáže prohlubovat. 67 % lidí uvedlo, že pokud by se ve vztahu s jejich partnerkou či partnerem objevily nějaké problémy, jedním z důvodů, proč by se je snažili urovnat, by bylo i společné vlastnictví domácích zvířat.

Průzkum byl sice realizovaný pouze mezi majiteli zvířat, ale podle dat Agentury Focus mělo v České republice v roce 2017 domácího mazlíčka téměř 60 % domácností. A nejčastěji lidé chovali psa. Takže šance na seznámení díky zvířeti je stále velká. 

Zdroje: Talker - výzkum ke staženíFocus Agency, Bestlifeonline, Youtube

Reklama