Někteří lidé snídani vynechávají, někteří si bez ní nedokáží ráno představit. Jedno je ale jisté - ti druzí mají během dne více energie. Navíc začnou den s lepší náladou a jsou lépe připraveni čelit úkolům. A to samé platí i u dětí.

I pro ně je snídaně cenným zdrojem energie a živin, které jejich tělo potřebuje k růstu. Pokud navíc snídají cereálie s mlékem nebo jogurtem, je vyhráno dvojnásobně. Taková miska dodá sacharidy a bílkoviny, takže váš školák bude skvěle připravený na den plný učení. V cereáliích od Bonavity samozřejmě nechybí minerály, vláknina a také nenasycené mastné kyseliny, které hrají velmi důležitou roli například při správném vývoji orgánů.
Pamatujte, že snídaně by podle odborníků na výživu měla tvořit až čtvrtinu celkového denního příjmu energie. Pokud však organismus tento přísun energie nemá, trpí.

Co když snídat odmítá?

Pokud jste svého potomka doposud k pravidelnému snídání nevedli, ale chcete s tím začít, máme pro vás několik tipů, jak na to.

Jděte mu příkladem

Děti jsou naše kopie a rády nás napodobují. Pokud uvidí, že si na snídani uděláte čas vy, rády se k vám přidají. Tento čas můžete využít například k plánování dne a povídání si o tom, co koho čeká. Uvidíte, že se ze společného stolování stane i ve všední den příjemný rituál.

Vstaňte dřív

Snadno se to říká, hůř dělá. Ale pokud si nařídíte budík, aby vás vytáhl z postele o 15 minut dříve, nebudete litovat. Budete méně ve stresu, nebudete muset tolik spěchat a při troše dobré vůle vám zbyde alespoň chvilka času společně posnídat. Za méně času stráveného v posteli vám bude odměnou lepší nálada a bystrý mozek.

Vyberte správnou snídani

Pokud máte čas, můžete se vytáhnout s na přípravu náročnější snídaní. Jenže v týdnu, kdy počítáte každou minutu, to nejspíš půjde těžko. Přesto se nemusíte vzdát kvalitní a vydatné snídaně. Cereálie s mlékem či jogurtem jsou na stole během okamžiku a tělu přitom dodají vše potřebné.

Sladká snídaně? Proč ne!

Snídaně nemusí být jen o rohlíku se sýrem, o který vaše ratolesti stejně možná vůbec nestojí. Aktivní děti vydají spoustu energie, takže sladké snídaně pro ně nepředstavují problém. Navíc je prokázáno, že děti, které ráno dopřejí tělu energii v podobě sacharidů, nemají tendenci přejídat se pozdě odpoledne a večer. Tehdy si totiž tělo nejvíce ukládá energii v podobě tuků.

Dejte mu, na co má chuť

Kdo by si rád nevybíral! Připravte svému potomkovi na stůl pár druhů cereálií, ať se samo rozhodne, na které má právě chuť. Které dítě by odmítlo třeba čokoládové lupínky Choco Shells nebo kuličky Choco Balls? Nebo by mělo právě chuť na skořicí vonící lupínky Cinnamon Magic?
Ty navíc zajistí, že mu teď v zimě nebude chladno. Skořice má schopnost prohřívat tělo, stimulovat a oživovat mysl, působí jako výtečný pomocník proti únavě, umí podpořit chuť k jídlu a  posiluje obranyschopnost.

Víte, že?

Cereálie jsou zdrojem i dalších významných živin a pravidelná konzumace cereálních snídaní snižuje příjem energie z tuků a zlepšuje fyzickou i duševní výkonnost.

Více informací naleznete zde.

Proč snídat cereálie od BONAVITY?

  • Mají vysoký obsah vlákniny.
  • Jsou zdrojem sacharidů, bílkovin a dalších živin.
  • Rychlá a hravá snídaně za pár vteřin.
  • Dají se kombinovat s mlékem, jogurtem, ovocem a oříšky.

Čtěte také:

Reklama