Kromě nákupu kampotského pepře si tak můžete pod stromeček nadělit jeden z dvaceti limitovaných .pepper..ginů se svým unikátním číslem, vyrazit na luxusní večeři od uznávaného šéfkuchaře Matteo De Carli nebo si zakoupit ručně vyráběný mlýnek na pepř z českého masivu s vlastním jménem. Dárky budou k dispozici už jen 26 dní exkluzivně na hithit.com.

S kampaní Milion pro Kambodžu si dává za cíl vybrat částku 1 milion korun, která pomůže 400 rodinám malých farmářů sužovaných hladomorem. „Situace v Kambodži je vážná. Koronavirus připravil místní o práci a ti nyní nemají prostředky na nákup rýže a dalších základních potravin. První rodině v existenční nouzi jsme již pomohli, naši pomoc však potřebují stovky dalších,“ říká David Pavel, spoluzakladatel .pepper..field.

Milion pro Kambodžu však není klasickým charitativním projektem, a rozhodně nechce nic zadarmo. Za svou podporu si přispěvatelé mohou vybrat z řady originálních odměn, které potěší je samotné i jejich blízké, třeba pod vánočním stromečkem. Nejdražší položkou, kterou .pepper..field věnoval, byl autentický zájezd do Kambodži za rodinami farmářů. Ten si krátce po spuštění zakoupila zákaznice Monika Karasová, která pomohla docílit první čtvrtmilionové hranice.

„Od zákazníků máme dlouhodobě 100% spokojené recenze na kampotský pepř, ale to že si jeden z nich koupí zájezd s námi do Kambodži za sto tisíc je pro nás znamení, že celý projekt zasahuje lidi mnohem více. Naše zákaznice Monika a její rodina s námi díky kampani poznají autentickou Kambodžu a čekají je dva týdny plné pepřem provoněných zážitků, jedinečného propojení s přírodou a nových přátelství s lidmi, kteří zůstanou v srdci až do konce života. Její důvěra a nadšení nás ohromila,“ dodává spoluzakladatelka Klára Dohnalová krátce po telefonátu od zákaznice, která je jako začínající značku objevila už v prvním roce fungování.

Zcela výjimečným zážitkem je také nabízená degustace menu založeném na kampotském pepři v restauraci ambasadora projektu .pepper..field a michelinského šéfkuchaře Mattea de Carli. Sám Matteo během čtyř chodů a speciálních welcome drinků provede své hosty rozmanitou chutí kampotského pepře a překvapí rafinovaností a nečekaným použitím tohoto štiplavého pokladu z Kambodže.

Nakoupit dárky v kampani můžete zde.

O .pepper..field 

Česká značka .pepper..field jako první přivezla do ČR nejlepší pepř světa – kampotský pepř, který vykupuje bez prostředníků za férové ceny od malých farmářských rodin. Vzácný kampotský pepř vyniká svou chutí – díky chráněnému označení PGI bylo teritorium Kampot v Kambodži vyhlášeno za nejvhodnější k pěstování pepře celosvětově.

Reklama