Zdroj fotografie: Shutterstock

Informace potvrzuje spotřebitelský průzkum konzultační společnosti Acomware. Na rozdíl od jiných druhů zboží hraje u erotiky klíčovou roli diskrétnost. „I když nejsem žádná puritánka a ráda zkouším hračky pro dospělé, na návštěvu kamenné prodejny nemám odvahu. Nedokážu si představit, že bych s prodavačkou probírala, která pomůcka je ta pravá. A že bych v obchodě potkala třeba souseda nebo kolegu z práce, na to se neodvážím ani pomyslet,“ přiznává Michaela G. z Prahy.


Že má podobné obavy převážná část Čechů, dokazují data z výzkumu mezi 1 006 respondenty, který pro konzultační společnost Acomware realizovala agentura Ipsos. „Téměř polovina dospělých Čechů nakupuje erotické zboží převážně na internetu. Dalších 35 procent volí s ohledem na povahu zboží kombinaci internetu a kamenných prodejen. Pouze 17 procent se neostýchá a nakupuje hlavně v obchodech,“ potvrzuje konzultant společnosti Štěpán Jandl.

Reklama