Zářivá kráska Karlie Kloss se vrací jako ztělesnění Good Girl a všeho, co představuje. V oslnivých růžových šatech navržených speciálně pro tuto kampaň její zářivá energie a rošťácký úsměv jemně odhalují kontrasty Good Girl Blush a jejích udržitelně získaných ingrediencí.
Ústředním principem osobnosti Good Girl je duch duality. Je olfaktorickým vyjádřením vnitřního vesmíru obsaženého v každé ženě, jde o její schopnost být zároveň smyslná i silná, instinktivní i inteligentní, romantická i silná.
Na této nové edici pracoval parfumér Quentin Bisch se svými kolegy Shyamalou Maisondieu a Christophem Raynaudem a našel bezprostřední vizuální inspiraci v samotném ikonickém flakonu Good Girl ve tvaru jehlové lodičky, která je interpretována v pastelově růžové barvě s dynamickým zlatým podpatkem:
"Okamžitě mi to připomnělo vanilkové lusky. Podpatek představuje sílu boty a já jsem si představila vanilku jako sílu vůně."
Použití různých způsobů extrakce téže ingredience bylo důmyslným způsobem, jak se hlouběji ponořit do příběhu Good Girl.
Nejenže parfuméři vytvořili slunečnou explozi vůně tím, že ingredience mezi sebou vzájemně konfrontovali, ale také našli způsob, jak vytvořit doplňující se tóny v rámci každé ingredience.
"Už v předchozích podobách Good Girl jsme pracovali s gurmánskou stránkou vanilky, takže použití další pudrové esence bylo ideálním způsobem, jak vyjádřit vůni Blush," říká Quentin Bisch.
"....měli jsme k dispozici zářivost okvětních lístků květu a díky dodatečnému použití absolutu jsme si mohli pohrát s hlubší, narkotičtější a smyslnější stránkou této svůdné květiny."
K vytvoření efektu okvětních lístků, který pivoňka přináší v objemné květinové kytici Good Girl Blush, pracovali parfuméři s vědecky ověřenými molekulami namíchanými s recyklovanou růžovou vodou. Tato technika, která zůstává věrná vůni přírodní pivoňky umožňuje, aby její tón ve vůni dosáhl svého plného potenciálu a zároveň posílil dlouhodobý finiš.
Symbiotická hra mezi jednotlivými aspekty se stává tancem mezi ingrediencemi a pro parfuméry byl ylang ylang jako další květina v srdci vůně přirozeným přechodem od bílého jasmínu, který hrál tak důležitou roli v původní Good Girl.
Ve všech vůních řady Good Girl se objevuje výbušně emancipovaná ženskost v podobě jehlového podpatku. Svůdná a slunečná vůně s kořeněnými aspekty evokuje daleké cesty a prchavé fantazie: jasně zářivá, radostná reinkarnace Good Girl.
Je to aktuální připomínka nejen vzdálenosti, kterou tyto vzácné ingredience urazí, aby se proměnily v parfém, ale také odborných znalostí místních výrobců, kteří v případě vanilky a ylang ylang v parfému Good Girl Blush pocházejí z Madagaskaru a Komorských ostrovů u Afriky.
Pro toto plně veganské složení spolupracovala Carolina Herrera s lídry v parfémovém průmyslu Givaudan a jejich programem udržitelnosti Sourcing4Good. Jedná se o nadaci, jejíž činnost má přímý vliv na pracovníky, kteří zajišťují ingredience.
O značce Carolina Herrera: Carolina Herrera je mezinárodní módní a kosmetický dům uznávaný pro svůj barevný, radostný a sebevědomý pohled na život.
Stejnojmenná značka, kterou Carolina Herrera založila v roce 1981, zahrnuje konfekční oděvy (nyní pod vedením kreativního ředitele Wese Gordona) a doplňky pro ženy, muže a děti, stejně jako svatební oblečení, vůně a make-up.
Dobrodružství s vůněmi začalo v roce 1988 uvedením první parfémované vody Carolina Herrera na trh. V roce 1996 se ke společnosti připojila dcera paní Herrery, Carolina A. Herrera, která uvedla na trh vůni 212 a nakonec byla jmenována kreativní ředitelkou pro beauty divizi.
Dnes divize vůní zahrnuje 20 značek – včetně kolekce Herrera Confidential, Bad Boy a mimořádně úspěšné Good Girl – a je zastoupena ve více než 120 zemích. Kolekce značky, která je typicky newyorskou společností známou pro eleganci s nádechem nevázanosti, odrážejí ikonický styl a nenucenou sofistikovanost její zakladatelky Caroliny Herrery.
Sledujte @carolinaherrera na Instagramu a Facebook.com/CarolinaHerreraNY pro nejnovější zprávy.
Nová vůně Carolina Herrera Good Girl Blush je k dostání od 1.2.2023 exkluzivně v prodejnách Sephora, od 1.3.2023 ve vaší oblíbené parfumérii o velikostech a cenách:
- 30 ml: 2 155 Kč
- 50 ml: 3 080 Kč
- 80 ml: 3 850 Kč
Nový komentář