„Být šťastný a žít život podle svých představ je velké tajemství krásy. Krása vyzařující zevnitř je vidět i navenek, a proto je důležité se v první řadě cítit dobře,“ uvedla Dagmar Havlová.

Lancôme je značka plná optimismu, pozitivního přístupu, francouzské krásy, elegance a ženskosti. Jak již říkal její zakladatel Armand Petitjean: „Ženy přicházejí do Lancôme, aby byly krásnější, ale odcházejí šťastnější.“ Této filosofie se značka drží již od roku 1935 a letos oslavuje zejména štěstí sdílené, které bylo hlavním tématem večera.

Hosty ohromil i parfém La vie est belle Eau de Parfum kapající z křišťálového lustru, projekce nové kampaně s herečkou Julií Roberts do vodní stěny nebo dechový orchestr v podobě hudebního flash mobu s originálním provedením Beethovenovy slavné „Ódy na radost“. Dech beroucí hudební zážitek ještě umocnil ohňostroj v závěru vystoupení. Růže – symbol značky – se objevovala ve všech krásných dekoracích, které byly přímo „Instagram friendly“.

Vůně La vie est belle, kterou společnost Lancôme uvedla v roce 2012, zachycuje ženskost se svobodnou duší a plným srdcem. Julia Roberts dokonale ztělesňuje tuto první gurmánskou kosatcovou vůni
pro ženy, které ve stále větším počtu vítají tuto novou vizi štěstí. La vie est belle znamenala legendu už od svého uvedení na trh. Nyní je evropskou jedničkou a celosvětovou trojkou, co do prodaných kusů.

Reklama