V příspěvku od čtenářky Bleblemcy si přečtete nejen příběh o reklamaci mikrovlnky, ale také se dozvíte, jak to má s nákupy ona, kde a proč nakupuje raději.
Dobrý den,
když jsem byla malá, byly v našem rodném městě jen dva malé kouzelné krámky a jedna skvělá cukrárna. Vůbec mi to nepřipadalo nedostačující a každý nákup pro mne byl dobrodružnou výpravou.
Jak jsem rostla tak vzrůstaly i moje požadavky a už mi nestačilo to komorní nakupování v oněch dvou najednou pro moje oči obyčejných a zatuchlých krámcích. Všechny ty nové hyper super markety přicházely s velkou a rozmanitou nabídkou zboží a jak známo s jídlem roste chuť. Doba je rychlá a proto i nákupy je třeba zefektivnit a zrychlit. Pak je nákup v jednom obchodním centru, kde dostanete skoro vše, na co si jen vzpomenete nespornou výhodou. Ano nakupuji hlavně v obchodních centrech a vyhovuje mi to právě pro tu úsporu času.
Jen se mi občas vybaví vzpomínka, jak jdu nakoupit do toho malého krámku se silonovou modrou taškou pro jeden bochník chleba a osminku másla. V obchodě se na mě usmívá teta Božka a ptá se, jak se má mamka a jestli nám včera chutnaly ty housky z nové pekárny.....
Kupodivu právě tenhle jeden krámek je v mém rodném městě pořád a nezlikvidovala ho žádná blízkost velkého marketu. Jen bývalý pan vedoucí se stal jeho majitelem a snaží se ho udržet v chodu, i když spousta místních lidí si jezdí raději nakoupit do několik kilometrů vzdáleného obchoďáku. Stále je asi dost i těch, kteří zajdou k němu. Budou to hlavně starousedlíci a těch je v tomto malém městečku bohudík stále dost. Až příště pojedu navštívit svoje rodiče nesmím se jich zapomenout zeptat, jestli tam stále ještě pracuje teta Božena....
No a ještě bych ráda přidala příběh o reklamaci mikrovlné trouby v jednom nejmenovaném hypermarketu. Podotýkám, že je doslova a do písmene pravdivý. Zhruba před půl rokem jsme koupili mikrovlnou troubu. Po čtrnácti dnech provozu v ní praskla žárovka a talíř se začal otáčet podivnými, trhavými pohyby přískokem vpřed. Rozhodli jsme se ji dát tedy k reklamaci. Používáme ji denně, takže po dobu jednoho měsíce jsme ohřívali všechna jídla na sporáku. Když se ozvali, že je trouba opravena, manžel pro ni ihned cestou z práce vyrazil a jelikož spěchal převzal krabici a podepsal předávací protokol a uháněl domů. Po rozbalení krabice jsme se nestačili divit trouba vypadala jako by spadla někde ze skály, anebo s ní v opravně hráli fotbal. Mírně řečeno byla k odpisu. Nejhorší na tom bylo, že obal byl naprosto v pořádku, krabice vypadala jako nová. Nemohli jsme však troubu vzít a dát ji zpět do obchodu, protože manžel podepsal její převzetí a tudíž by nás jistě podezřívali, že jsme si ji rozbili při převozu sami.
Koupili jsme tedy novou přímo v elektroobchodě a ta funguje zatím skvěle.
Nakupovat jakékoliv spotřebiče v tomto marketu již nikdy více nebudeme. Při přebírání každé věci po reklamaci si nyní vždy před prodavačem nejprve zboží kontrolujeme a pak teprve podepisujeme papíry. Tímto děkujeme onomu nejmenovanému hypermarketu za velké poučení.
Krásný den přeji všem
Bleblemcy
Pozn.red.: Text nebyl redakčně upraven
______________________
Reklamace elektrospotřebičů, to je opravdu kapitola sama o sobě, jak to není v pořádku hned, už se to veze…
Děkuji, že jste napsala a pokud dopátráte tu „tetu Boženku“ tak ji pozdravujte :)
Pěkný den a příjemné nakupování
Saša
Téma dnešního dne: Jaké jsou vaše zkušenosti s nákupem a s obsluhou v hypermarketu a v malém krámku?
- Jezdíte často nakupovat do hypermarketů?
- Jste spokojená s výběrem zboží a obsluhou?
- Máte nějakou zkušenost třeba s reklamací?
- Stýská se vám po nákupech v malých obchodech?
Ať už pultových, nebo klasických „sámoškách“? - Pokud takový obchod máte v blízkosti, chodíte tam nakupovat?
- A jste spokojena s výběrem zboží a obsluhou?
- Dokázala byste shrnout pro a proti hypermarketů a malých krámků?
Tolik pár záchytných, tematických bodů, ovšem jak toto téma pojmete, záleží čistě na vás.
Těším se na vaše příspěvky
Pište na redakční e-mail: redakce@zena-in.cz
Jednu ze čtenářek odměním pěkným dárkem: kosmetickou kazetou RYOR: obsahující šampon a kondicionér
Nový komentář
Komentáře
elektroprodejnách
Nedávno jsem kupovala rodičům k Vánocům rychlovarnou konvici v Datartu. Byli s ní spokojení, tak jsem si ji po svátcích koupila taky. Když jsem ji doma rozbalila, nestačila jsem se divit - konvice vůbec nestála na podstavci a ten byl úplně zkroucený. Tak jsem šla produkt reklamovat - když mi prodavač nabízel jiný kus, který přede mnou vybalil (podotýkám v jiné prodejně), měl tu stejnou vadu. Zvláštní, že jsem měli stejnou sortu výrobků v různých prodejnách... Tak mi bez problému vrátili peníze.
saruz — #24 elektroprodejnách
elektrospotřebiče je lepší nakupovat v eletroprodejnách
mám stejné zkušenosti
Elektrotechniku bych nikdy nekupovala v super ani hypermarketu. Radši jdu k odborníkům na toto zboží zaměřeným. Nepochopím jak někdo může koupit třba lednici v PENNY
Hanula — #3 Ale ani v kamenném obchodě nechtějí rozbalovat!!!
I tohle se stává, ale je to lumpárna
iřka — #16 přesně tak,souhlasím
Tak to je dobrý
Krtina86 — #8 přesně - prodejny EW mají vysoce odborně školené lidi, a to se mi líbí, naposledy jsme kupovali myčku a jsme neskutečně spokojení a navíc jsme ušetřili nejméně 2,500 Kč (takže se nesnnaží prodat to nejdražší, ale vyloženě nám nabídla to, o co jsme měli zájem). Nakupovala jsem tam vše už v Liberci a teď znovu tady ve Varech
Elektrospotřebiče a jiné speciální produkty nakupuji zásadně ve specializovaných prodejnách. Musím to vidět a něco o tom vědět.
free — #13 Hyprmarket Tesco
reklamace to je pohroma, skoro ve všech obchodech
Proč autorka nejmenovala, vždyť tu není cenzura.
musím říci, že mám s reklamací také dobré zkušenosti
Slabé nervy...syn si dával opravit notebook do značkového servisu, měl připlacenou prodlouženou reklamaci, všechno bylo v pořádku a najednou mu přišlo "předběžné oznámení" o ceně opravy - stějná částka, jakou stál celý noťas. Obratem jim vypsal, co chtěl opravit, co podle něj poškodili přímo technici, jakou má záruku a co budou platit jako nedodržení reklamačního řádu a montážního postupu. Stálo ho to hodinu času, ale vyplatilo se - notebook dostal za tři dny zpět opravený zdarma...někdo zřejmě chtěl pro děcko dárek k Ježíšku za naše peníze.
Když jsme reklamovali vysavač v hypermarketu, tak byli v pohodě, řekli jsme přesně o co jde a proběhla výměna zboží. Chyběla jedna tyč. Ono čím déle vykládáte, tím se vše zdržuje. Stačí krátce a výstižně.
Trefa:ja mam zase velmi dobre skusenosti ze supermarketu,vzdy jsem s reklamaci byla spokojena.
lenig — #6 JJ taky jsem si tam kupovala Notebook a domácí kino. Já se v electru nevyznám a musím říct, že tam mi to byli schopný vysvětlit jak blbcovi. V SM mi nikdy k ničemu nejsou schopný říct A ani B. Nejlépe specializované obchody.