Ve hře svádění není dovoleno opomíjet žádný ze smyslů. Avon uvádí na trh Attraction Sensation, vůbec první dvojici vůní pro ni a pro něj, které probouzejí všech pět smyslů, tedy zrak, hmat, sluch, chuť a čich. Jedná se o třetí produkt úspěšné řady Attraction, kterou dosud tvořily vůně Attraction Original a Attraction Rush a která představuje takřka návykovou, magnetickou a elektrizující sérii vůní, jejichž jádro tvoří silný akord zesilující přitažlivé účinky.
Odvážné kožené tóny obsažené v jádru obou vůní Attraction Sensation spojuje oba partnery intenzivní a stimulující silou, která je prostě neodolatelná. Po vetření do pokožky tyto tóny zůstavají v paměti a podtrhují smyslnost. Rafinované složení vyvinuli dva ze světově nejprestižnějších tvůrců parfémů, a sice Laurent Le Guernec (Attraction Sensation for Her) a Michelle DeFina (Attraction Sensation for Him) po důkladném studiu těch nejsmyslnějších přírodních ingrediencí.

AVON se vždy snaží nabízet luxusní, vysoce kvalitní sortiment parfumerie za dostupnější ceny. Proto jsou naše vůně vyvíjeny světově uznávanými parfuméry používajícími vysoce kvalitní ingredience. Sensation je další úspěšná vůně značky Attraction, kterou již zastupují vůně Attraction Original a Attraction Rush. Jedná se o první dvojici vůní na trhu, která byla vytvořena tak, aby mezi partnery probudila všech pět smyslů,“ vysvětluje Alena Pytlíčková, PR a Advertising manažerka značky AVON pro Česko a Slovensko.

Kromě luxusního složení se Attraction Sensation vyznačuje dlouhotrvajícím účinkem – vydrží na pokožce až 8 hodin. Testování, kterého se účastnily partnerské dvojice z nejrůznějších koutů světa, ukázalo, že 98 % respondentů nedokázalo podle svého tvrzení odolat svému partnerovi, který použil vůni Attraction Sensation, a 80 % jich tvrdilo, že vůně Attraction Sensation je stimulovala k tomu, aby se svého partnera více dotýkali.

  • Vůně pro ni
    květinová, orientální, ovocná

Vzrušení z neodolatelné přitažlivosti začíná okamžikem vdechnutí této nové omamné vůně. Tělo okamžitě reaguje na tóny švestky. Svůdný arabský jasmín rozbuší srdce. Kašmírové dřevo: přináší hypnotizující zážitek. Odvážný akord kůže obsažený v obou variantách vás spojí s vaším protějškem intenzivní a omamnou vůní.

Hlavní tóny

Omamná švestka:šťavnatý, svěží a smyslný tón sladkého ovoce, který vás obklopí svou lákavou, vzrušující vůní, a maximalizuje tak strhující pocit přitažlivosti.

Květ arabského jasmínu: jasná olfaktivní hvězda, kombinace luxusu a smyslnosti. Tento malý kvítek přináší také sladké a omamné nuance.

Kůže: akord, který je pro Avon unikátní; je obsažen v obou partnerských variantách a působí jako magnet, přitahuje oba partnery k sobě a vytváří mezi nimi dlouhotrvající pouto. Tento speciální akord propůjčuje výsledné vůni bohaté, drsné a kouřové aroma, které vytváří vzrušující a smyslné jádro celé vůně.

  • Vůně pro něj
    orientální, kapradinová

Magnetická síla svádění pulzuje v pikantním černém pepři. Zázvorový olej zrychluje tep. Omamné vzrušení se stupňuje díky smyslnému kardamomu a svěžímu, výraznému levandulovému oleji. Tyto ingerdience spolu s tóny kůže vytváří pouto mezi vámi a vaší partnerkou.

Hlavní tóny

Olej z černého pepře: uvolňuje hřejivé, stimulující a nasládlé aroma. Jeho svěží a pikantní atributy navozují příjemné pocity a jemná pikantnost stimuluje.

Kůže: svou přírodní a smyslnou charakteristikou připomíná ty nejkrásnější životní okamžiky. Tento smyslný akord má moc vytvořit pouto mezi vámi a vaší partnerkou.

Vůně Attraction Sensation si můžete zakoupit online na této stránce nebo budou k dostání u Avon ladies.

Vůně Attraction Sensation budou k dostání u Avon ladies a gentlemanů této společnosti. Zakoupit si je můžete také online na této stránce.

O život žen a jejich zdraví, pracovní příležitosti a seberealizaci se AVON zajímá už přes 130 let. Právě jim patří nová aktivita této značky – STAND4HER, ve které se zavazuje pozitivně ovlivnit do roku 2030 život 100 milionů žen ročně a pomoci udělat svět lepším místem pro život. AVON chce využít všechnu svou sílu, aby naplnil vše, v co věří.

Reklama