Limitovaná edice od The Body Shop a MTV: Tantalising Lip Butter  vábivý balzám na rty. Kampaň, které budete chtít říci ANO!

Ó, ano! Je čas skandovat „Ano, ano, ano“ bezpečnému sexu. The Body Shop a MTV společně uvádějí exkluzivní balzám na rty – Tantalising Lip ButterTantalising Lip Butter, který podporuje informovanost a prevenci HIV/AIDS. Tato kampaň, kterou budete muset rozkřičet do světa, upozorňuje na šokující skutečnost, že každý den se přes 3 000 mladých lidí infikuje virem HIV. Jak výsledky průzkumů ukazují, mnoho mladých lidí stále ignoruje důležitost bezpečného sexu, čímž riskují nejen zdraví své, ale i zdraví svých sexuálních partnerů. Svůj hlas ke kampani za bezpečný sex proto připojuje zpěvačka Kelly Rowland.

 

Z každého nákupu fascinujícího balzámu na rty  Tantalising Lip Butter  prostřednictvím The Body Shop jde 100 % výnosů přímo Staying Alive Foundation (nadaci „Zůstaň naživu“), organizaci prostých lidí s posláním motivovat mladé lidi po celém světě, aby chránili sebe i společnost před HIV a AIDS. V situaci, kdy více než polovinu nových případů HIV/AIDS tvoří lidé mezi 15 až 24 lety, nemůže spuštění nové kampaně o bezpečném sexu čekat, protože HIV a AIDS si nevybírají podle věku, pohlaví, sociálního zázemí nebo rasy.

 

Zkuste pozitivně ovlivnit životy po celém světě a nahlas křičte „Ano, ano, ano“ s limitovanou edicí balzámu na rty  Tantalising Lip Butter, který je nyní k dostání u The Body Shop.

 

Nový balzám na rty  Tantalising Lip Butter  nejen pomáhá jiným, ale těšit se z něj budete i Vy. Tento vábivý balzám na rty je bez konzervantů a obsahuje ingredience, které Vám vytvoří svůdné rty, například výtažek z exotického dračího plodu (pitáji). Další suroviny pocházejí z unikátního programu spravedlivého trhu – Trhu společenství The Body Shop – mimo jiné zvláčňující bambucké máslo z Ghany, které pomáhá chránit Vaše rty, nebo organický včelí vosk přímo od včelařů. Pořiďte si balzám co nejdříve, je k dostání po omezenou dobu od 23. března 2009 u The Body Shop.

 

ZPĚVAČKA KELLY ROWLAND PŘIDALA SVŮJ HLAS KE KAMPANI A STRÁVILA NĚJAKÝ ČAS V KOMUNITÁCH TĚŽCE ZASAŽENÝCH NÁKAZOU HIV A AIDS.

 

„Jako ambasadorka Staying Alive Foundation (nadace Zůstaň naživu) jsem se o HIV/AIDS mnoho naučila. Co mě nejvíce šokovalo, byla skutečnost, že tolik 15 až 24letých jednoduše riziko HIV/AIDS ignoruje v domnění, že je to něco, co se jejich životů netýká. S životní realitou ale nemůže být spokojen nikdo z nás, navíc neexistuje žádný lék a nikdo z nás neumí vrátit čas. Nejlepší rada v oblasti sexu, jakou jsem kdy dostala, byla od někoho HIV pozitivního, který řekl, jak by si přál, aby byl býval dodržoval zásady bezpečného sexu. Je to tak jednoduchý vzkaz, ale ukázalo se, že na onen klíčový okamžik v mém životě nikdy nezapomenu. Co pro mě bezpečný sex znamená? Pro mě bezpečný sex znamená přesvědčit se, že jsem fyzicky v bezpečí a nevystavuji se nebezpečí nákazy HIV/AIDS nebo jiné pohlavně přenosné nemoci. Bezpečný sex také znamená zacházet se svým emocionálním zdravím opatrně s vědomím možných důsledků svých činů, než bude příliš pozdě. Úsměv o naší sexuální minulosti nevypovídá nic, a jak jsem se přesvědčila, mnoho lidí žilo řadu let s virem, aniž by si toho byli vědomi – proto řekněte ano bezpečnému sexu.“

 

Vedle akcí v obchodech The Body Shop od 23. března 2009 kampaň zahrnuje také reklamní kampaň v MTV Networks International, která proběhne v několika zemích, a internetové akce na webové stránce www.yestosafesex.com. 

 

Za poslední dva roky MTV a The Body Shop získaly přes 1,2 miliardy eur, které šly přímo na Staying Alive Foundation. Tyto dotace zajistily granty pro mladé lidi, aby se zapojili do prevence HIV mezi svými vrstevníky na místní úrovni a prostřednictvím ovlivňování, vzdělávání a inspirování mladých lidí informovali o nebezpečích HIV/AIDS.

 

Více o příjemcích dotací, kteří využívají podpory z kampaně, a více o rozdílu, který může přinést by jen jediný hlas, se dozvíte na www.staying-alive.org

Reklama