Pro mezinárodní firmy je český trh atraktivní, společnosti si jej často vybírají jako první v regionu střední a východní Evropy, jak potvrzují ve své zprávě Cushman & Wakefields. To byl i případ Hebe, internetového obchodu s kosmetikou, kterému pomohla se vstupem do srdce Evropy AMI Communications, největší česká PR agentura s více než 25 lety zkušeností.

645e065301a4fobrazek.jpg

Hebe působí především v Polsku, kde má více než 300 kamenných prodejen. Do České republiky firma vstoupila spuštěním online obchodu v listopadu 2022. Představení firmy bylo zahájeno velkolepým eventem, kterého se vedle novinářek zúčastnily i známé influencerky, například Kristýna Třešňáková či Petra Vančurová, a celebrity, jako je Beáta Rajská, Daniela Písařovicová nebo Agáta Hanychová.

„Vzhledem k zaměření internetového obchodu jsme cílili především na ženy, které rády nakupují kosmetiku. Adekvátně tomu byli zvoleni také hosté – novinářky ženských lifestyle médií a influencerky zaměřující se na kosmetiku a módu“, okomentovala Pavla Šeborová, Account Director v AMI Communications.

Cílem zahajovací akce bylo seznámení s novou značkou formou osobního kontaktu s představiteli společnosti. Přínosem těchto akcí je ale také prezentace samotných produktů, možnost jejich otestování zvyšuje důvěru a lidé si je snadněji zapamatují.

645e067a1102bobrazek.jpg

„Vstup na trh může být náročným úkolem, zejména pak v oblasti kosmetického průmyslu, který je v České republice poměrně nasycený. Těší nás, že jsme se této výzvy v podobě představení další značky mohli zhostit právě my a zúročit tak naše předchozí zkušenosti. Spolupráci s Hebe jsme odstartovali eventem a nyní úspěšně pokračujeme v dlouhodobé komunikaci,“ doplnila Pavla Šeborová, Account Director v AMI Communications.

Vydařená akce se odrazila také v médiích. Během šesti týdnů od jejího úspěšného nastartování vstupu Hebe na trh se objevilo celkem 40 článků především v lifestylových médiích, které se týkaly samotného uvedení značky nebo produktových tipů. Hebe tak našlo cestu do médií jako Blesk, Proženy.cz, Novinky.cz, Žena a život nebo Idnes.cz.

645e07117fa2eblobid0.jpg
V konkurenčním prostředí, zejména pak v retailu, je základem důkladně propracovaná strategie zohledňující místní kulturu, zvyklosti a především konkurenci. Velkou výhodou při příchodu nové značky na trh je navíc budování její image od nuly, které přináší širokou škálu možností, jak představit společnost nové potenciální klientele. Takový byl i případ kosmetické značky Hebe, která se nyní těší z nových zákazníků na českém trhu.