„V rámci sběratelských kampaní se snažíme našim zákazníkům vždy přinášet něco navíc. Chceme zákazníky inspirovat a poskytnout jim příležitosti ke společnému trávení volného času a mini stavebnice LEGO k tomu naprosto vybízí,“ komentuje start nové kampaně Soňa Balan, marketingová manažerka obchodů Albert a doplňuje: „Oblíbené stavebnice navíc milují děti, stejně jako dospělí.“

Kombinujte a vytvářejte originální kreace

Zákazníci za každých 200 korun nákupu obdrží u pokladny jeden bod, který si nalepí do sběratelské kartičky. Po předložení kartičky s deseti body získají mini stavebnici s doplatkem 19,90 korun nebo hrací podložku za 99,90 korun. V nabídce jsou mini figurky a mini stavebnice z edice LEGO City, Ninjago, Jurský Park, Friends, Disney, Creator, Star Wars, Harry Potter nebo Batman.
5be3fdcdf2313obrazek.jpg

Na tvorbě takzvaných kombinovaných modelů ze 13 mini stavebnic LEGO, které si zákazníci obchodů Albert mohou díky věrnostní kampani pořídit, se podíleli AFOLové – dospělí fanoušci Lega (z angličtiny Adult Fan of Lego). „Úkolem pro naše fandy bylo vytvořit z dílků z několika stavebnic takzvaně kombinovaný model. Zapojilo se 22 našich členů, kteří byli schopni během necelých dvou měsíců přijít z 60 nápady na modely. Do finále se nakonec dostalo 14 modelů, které si nyní mohou zákazníci Albertu poskládat,“ popisuje vedoucí česko-slovenských AFOLů Radovan Pekárek a dodává: „Myslím, že lidé budou opravdu překvapeni, co všechno se dá postavit, a věřím, že i oni sami přijdou s vlastními nápady.“ Návody na netradiční modely z dílny AFOLů, stejně jako další informace ke kampani s mini stavebnicemi LEGO, najdou zákazníci na stránce ALBERT.CZ/LEGO

Překvapte dárkem od srdce
5be3fdd88bc17obrazek.jpg

K prožití letošních Vánoc se svými nejbližšími inspirují obchody Albert i v letošní vánoční kampani. Jedinečná vánoční kampaň „Překvapte dárky od srdce“ zavede zákazníky do nezapomenutelné atmosféry vánočních svátků a zároveň prostřednictvím tipů, rad i videoreceptů dodá nápady na vlastnoručně vyrobené jedlé vánoční dárky. Kampaň o Vánocích plných netradičních, ale o to srdečnějších dárků připravil Albert ve spolupráci s agenturou VCCP Prague.

Doplňte své kuchyňské náčiní

Do 27. listopadu mohou zákazníci zároveň sbírat i body do věrnostní kampaně Tefal. Výměnou za deset nasbíraných bodů obdrží jeden zvolený produkt ze sady kuchyňského nerezového nádobí značky Tefal s 60% slevou.

Více inspirace, aktuální nabídku a recepty najdete na ALBERT.CZ
5be3fdba223bcobrazek.jpg