„Jsme rádi, že řada zákazníků se chce svým chováním podílet na snižování spotřeby plastů a osobně tak přispět k udržitelnosti. Právě pro ně jsme na pražském Chodově a nově v Ostravě představili bezobalový prodej, při kterém mohou nádoby využívat opakovaně. Jedná se o velký krok na cestě k udržitelnostia věříme, že zákazníků, kteří si tento způsob nákupu oblíbí, bude přibývat,“ vysvětluje Jiří Mareček, ředitel komunikace obchodů Albert.

Bezobalovou-stenu-Albert-predstavil-loni-v-rijnu-v-hypermarketu-na-prazskem-Chodove.jpg
 
Stěna nabízí komfortní nákup bez jednorázových obalů. V obchodě v ostravské Nové Karolině byla uvedena po jeho celkovém remodelingu. „V průběhu několika měsíců fungování systému v chodovském hypermarketu, a také na základě průzkumu vidíme velmi pozitivní reakce zákazníků. Oceňují provedení i rozmanitost sortimentu,“ vysvětluje Barbara Hajasová, manažerka sortimentu z obchodů Albert.

Zákazníci si mohou vybírat z téměř pěti desítek produktů, včetně těch v BIO kvalitě vlastní značky Nature´s Promise. „Při výběru produktů do ostravského obchodu jsme vycházeli z oblíbených položek zákazníků v Praze,“ doplňuje Barbara Hajasová. Stejně jako v pražské prodejně můžou zvolit, zda využijí chytrých uzavíratelných nádob, které jsou znovupoužitelné, nebo přijdou s vlastní nádobou. Nabízené chytré nádoby jsou zálohované a je možné je vrátit.

Bezobalova-stena-v-ostravskem-Albertu-nabizi-temer-pet-desitek-produktu.jpg
 
Technologii násypníků pro Albert dodala česká společnost MIWA. Ekologická stopa tohoto systému je o 71 % nižší než u klasické distribuce v jednorázových obalech.1
 
Všechny kroky, které Albert dělá v oblasti udržitelnosti i plány do příštích let, představuje ve svém prvním nefinančním reportu.

Více informací najdete na www.albert.cz.

1 Nezávislá analýza(LCA studie, tj. vědecky uznávaná metoda analýzy životního cyklu) vypracovaná v roce 2018 týmem expertů Vysoké školy chemicko-technologické.

Reklama