Vienna House by Wyndham Andel’s Berlín, Německo
Wyndham Hotels & Resorts, největší hotelová franšíza na světě s přibližně 9 000 hotely ve více než 95 zemích, dnes oznámila akvizici značky Vienna House za €44 miliónů (1,080 miliard kč). Tímto přidala do svého portfolia přibližně 40 standartních a nadstandartních hotelů s více než 6 000 pokoji. V České republice patří do portfolia dva hotely, a to v Plzni a v Praze.

632dab4ee6f59obrazek.png

Wyndham získala značku Vienna House od berlínské HR Group, která je předním evropským provozovatelem hotelů a dlouhodobým franšízovým partnerem Wyndham Hotels & Resorts. HR Group bude dále vlastnit anebo pronajímat a provozovat nynější Vienna House hotely, v rámci dlouhodobé franšízové spolupráce s Wyndham Hotels & Resorts. Tento krok umožní Wyndham Hotels & Resorts podpořit růst značky Vienna House tím způsobem, že zužitkuje svoje jedinečné zkušenosti s marketingem ve velkém měřítku a s provozem franšízy, a zároveň nechá HR Group, aby se soustředila na své základní kompetence, které má jako hlavní majitel a provozovatel strategických nemovitostí v Evropě. Po ukončení procesu akvizice se stane po boku dalších ikonických značek Vienna House součástí Wyndham portfolia, a její jméno se změní na Vienna House by Wyndham.

632dab7b4e62eobrazek.png

Tato akvizice se jen v Německu skládá z 28 hotelů, a tímto dále upevňuje Wyndham Hotels & Resorts pozici v jednom z největších evropských trhů, který má nyní 120 franšízových hotelů a více než 19 000 pokojů. Společně se současnou pozicí společnosti Wyndham v Evropě, toto portfolio o více než 400 hotelech v 30 zemích 632dac2f339f3obrazek.pngposkytne cestovatelům na služebních cestách nebo na dovolené větší možnost vybrat si ze značkového hotelu napříč regiony.

„V Evropě můžeme už delší dobu pozorovat zrychlený nárůst cestovního ruchu a také silný zájem o něj, který je vidět jak u služebních cest, tak u dovolených,” řekl Geoff Ballotti, prezident a výkonný ředitel Wyndham Hotels & Resorts. „Kultura, ve které se služby zaměřují výhradně na péči o hosta, 632dac62245e2obrazek.pngkterou vyznává Vienna House, a také povědomí o jejich silné značce, společně s jejich ambiciózními plány na vývoj značky, jsou tím, co činí tuto akvizici perfektní. Zároveň budeme díky ní moci pokračovat v mezinárodním růstu a uzemnit naši pozici v regionu.”

„Během předešlých 30 let si vybudovala značka Vienna House velmi uznávané jméno mezi cestovateli v mnoha evropských zemích,” řekl Dimitris Manikis, Wyndham Hotels & Resorts prezident pro Evropu, Blízký Východ, Eurasii a Afriku (EMEA). „Akvizice značky Vienna House a rozšíření spolupráce s naším dlouhodobým a uznávaným partnerem, HR Group, jsou klíčovým bodem ve snaze o to rozšířit naši pozici na trhu dále. Zároveň tento krok významně podporuje ambice na růst v důležitých místech napříč EMEA.”

632dabc0f27efobrazek.png

Vienna House je znovuobnovená značka, kterou můžeme nalézt napříč Evropou a mezi jejími klienty se nachází velká skupina klientů, kteří cestují za prací i za dovolenou.  Zároveň její portfolio se skládá z vysoce kvalitních hotelů, mezi které patří Vienna House a Vienna House Easy hotely, které se nachází v mnoha atraktivních destinacích napříč Evropou, jako jsou Berlín, Mnichov, Praha, Krakov, Bukurešť a mnoho dalších.

632dabf2ee8e6obrazek.png“Wyndham Hotels & Resorts jsou pro nás skvělým partnerem, který smýšlí stejně jako my. Spojuje nás vášeň poskytovat vysoce kvalitní ubytování tam, kde to cestovatelé vyžadují,” komentoval situaci Ruslan Husry, jediný akcionář a provozní ředitel HR Group. “Značka Vienna House si vybudovala fantastickou pověst v mnoha evropských destinacích a naše blízká spolupráce s Wyndham Hotels & Resorts poskytne sílu, rozměry a expertízu, které jsou nutné k tomu, aby značka rostla ještě rychleji. Také více hostů bude mít možnost vyzkoušet služby, které nabízí Vienna House. Společně s těmito službami bude zákazník moci využívat proslulé benefity Wyndham Rewards.”

Všechny hotely Vienna House by Wyndham budou součástí známého a úspěšného Wyndham Rewards® věrnostního programu, který je jedním ze nejuznávanějších ve svém oboru. Tento program má více než 95 milionů zaregistrovaných členů po celém světě.

Více o Wyndham Hotels & Resorts
Wyndham Hotels & Resorts (NYSE: WH) je světová franšízová společnost s největším počtem nemovitostí. Její součástí je přibližně 9 000 hotelů napříč 95 státy na 6 světadílech.  Wyndham nabízí skrz svou síť přibližně 819 000 pokojů, které zaujmou každého cestovatele. Díky tomu se může Wyndham těšit z přední pozice v segmentu standartních ubytovacích zařízení. Firma má portfolio sestavené z 23 hotelových značek, mezi které patří Super 8®, Days Inn®, Ramada®, Microtel®, La Quinta®, Baymont®, Wingate®, AmericInn®, Hawthorn Suites®, Trademark Collection® a Wyndham®.  Oceňovaný věrnostní program Wyndham Rewards nabízí více než 95 milionům zaregistrovaným členům příležitost, aby získali body ve více než tisíci hotelech, resortech a ubytovacích zařízeních po celém světě. Pokud se chcete dozvědět více, navštivte www.wyndhamhotels.com.

Více o HR Group
HR Group je jeden z předních více značkových provozovatelů ve střední Evropě. Tato firma, která má základnu v Berlíně, má více než desetiletou úspěšnou historii získávání a provozování hotelů. HR Group se dál snaží expandovat, což dokazuje svým portfoliem o 145 hotelech ve více než 100 městech v 10 zemích, a také tím, že má 20 schválených a rozestavěných projektů a 25,000 pokojů.

Toto tiskové prohlášení obsahuje vyjádření týkající se budoucnosti, definovaná v zákonech USA, a obsahuje tvrzení, ohledně toho, jaké hotely budou nově připojeny, a podobná prohlášení, která se týkají možných budoucích výsledků. Jste varováni, že je nutné brát tato prohlášení s rezervou, jelikož nemohou zaručit budoucí výsledky. Tyto výroky platí pouze v den vydání prohlášení a mohou se změnit pod vlivem mnoha nejistot a rizik, mezi která patří rizika popsaná ve výroční zprávě Wyndham Hotels ve Form 10-K a v dalších reportech, vydaných ve spolupráci se Securities and Exchange Commission. Tato rizika mohou drasticky změnit výsledky, a ty se poté budou lišit od predikovaných výsledků. Kromě situací, které jsou definovány zákonem, firma nemá žádnou povinnost měnit a revidovat učiněná prohlášení na základě nových informací nebo událostí.

632dab2d61838obrazek.png

 

Reklama