Každý muž, který se bude chtít navonět nebo namazat tělovým mlékem, to může udělat pod dohledem Bena Afflecka. Herec totiž podepsal smlouvu s kosmetickým gigantem L'Oreal a stane se tváří této značky. Jeho snoubenka Jennifer Lopez mu konkuruje. Co se teď kvůli tomu děje v jejich koupelně?
Každý muž se teď bude moci namazat nebo navonět pod dohledem Bena Afflecka. Herec totiž tento týden podepsal lukrativní smlouvu s kosmetickým gigantem L'Oreal a stane se oficiální tváří této značky.
Firma se v nejbližší době chystá zahájit masivní reklamní kampaň, a to nejen v médiích: na ulicích by se měly objevit plakáty s Benovým portrétem a v televizních reklamách zřejmě nepřijdeme o ono známé: "L'Oreal Paříž - já za to stojím" v Affleckově podání. Ben bude propagovat kosmetické produkty pro muže. Inkasovat za to bude více než jeden milion liber. Lákavá nabídka Benovi přišla pouhých pět měsíců poté, co se tváří L'Orealu stala jeho snoubenka Jennifer Lopez. Snad ve společné koupelně nedojde k přílišné řevnivosti...
Affleck není první známou mužskou osobností, která bude výrobky francouzské kosmetické firmy propagovat. V minulých letech "za to stáli" například šofér formule 1 Michael Schumacher nebo fotbalista David Ginola. Zástupci L'Orealu si od nové reklamní tváře slibují hlavně masívní nárůst prodeje. I když většina moderních mužů ví, že mazat si večer obličej krémem není ostuda nebo znak homosexuality, je třeba ještě přesvědčit alespoň tu "menšinu".
Proč se firma rozhodla tento úkol svěřit právě Affleckovi? "Ben ztělesňuje novou generaci mužů, kteří si uvědomují svojí osobitost a nemají přitom strach starat se o svůj zevnějšek," vysvětlila mluvčí L'Orealu pro časopis Hello!.
Reklama
Reklama
Nový komentář
Přispět do diskuze můžete po ZAREGISTROVÁNÍ a
PŘIHLÁŠENÍ,
nebo přihlášení přes Facebook
Přihlášení
Nový komentář