Elišce Podzimkové bylo v 16ti letech diagnostikováno poslední stádium Hodginova lymfomu. „Pamatuju si okamžik, kdy mi paní psycholožka kreslila všechno na papír a vysvětlovala mi, co uvnitř těla probíhá. Bylo pro mě důležité alespoň trochu pochopit, co se děje. Vědět proč mi třeba vypadají vlasy a proč nemůžu mezi lidi,“ vzpomíná Eliška. Nemoc překonala a po čase přišla s nápadem na unikátní projekt PLEŠOUNI - animovaný seriál na pomoc onkologicky nemocným dětem. Cílem Eliščina projektu je převést tyto zásadní informace do animované a pro děti pochopitelné formy. Podat jim je odlehčeným a srozumitelným způsobem. I odborná veřejnost se shoduje, že naprosto chybí pomůcka, která by děti a mladé pacienty provedla procesem léčby tak, aby porozuměli, co a proč se s nimi děje.

Hravý koncept Eliščiných ilustrací se nám moc líbí, stejně jako idea jejího projektu PLEŠOUNI. Z tohto důvodu jsme se letos rozhodli spolupracovat právě s Eliškou a podpořit její projekt. Zároveň chceme ukázat pozitivní sílu sportu a jak sport dokáže měnit životy. Proto půjde z každého trička této limitované kolekce 50 Kč na podporu jedinečného  projektu PLEŠOUNI,“ uvedla Terezia Nagyová, brand manažerka adidas ČR.

K dispozici bude pět vizuálů triček, přičemž každý pražský závod bude mít vlastní motiv a všechny regionální závody pak budou mít jeden společný. Trička z letošní speciální kolekce adidas budou představovány postupně před každým závodem. Koncept Eliščiných grafických návrhů vychází z jejího vnímání uběhnutí maratonu jako nepředstavitelné výzvy, kterou by však ráda jednou pokořila. Eliška si občas jde zaběhat, ale k maratonu nebo půlmatratonu to má dle jejích slov daleko. “A tak moje představa, jak tento závod uběhnout, se neobejde bez záchytných bodů, které běžcům dodají energii a za které jsou vděční. Jsou podpůrnou mezistanicí na cestě k cíli. Každý z motivů představuje jednu záchytnou stanici. První zastávkou je osvěžovací stanice, jež bude motivem trička k Pražskému půlmaratonu. Jednoduše vás spláchne sprška, která kouká z okna, pod nímž právě probíháte. Další bude samozřejmě pitný režim, občerstvení ovocem nebo posvícení na cestu nočním během Prahou,” upřesňuje svůj koncept návrhu kolekce Eliška.

Běžci i fanoušci si budou moci postupně pořídit vzpomínková trička k těmto závodům:

  • 06.04.2019     Sportisimo 1/2maraton Praha 
  • 04.05.2019     Volkswagen maratonský víkend Praha
  • 18.05.2019     Mattoni 1/2maraton Karlovy Vary
  • 01.06.2019     Mattoni 1/2maraton České Budějovice
  • 15.06.2019     Mattoni 1/2maraton Olomouc
  • 07.09.2019     Birell Prague Grand Prix 10km a adidas Běh pro ženy 5km
  • 21.09.2019     Mattoni 1/2maraton Ústí nad Labem
  • 05.10.2019     Liberec Nature Run

Cena trička se bude dle typu pohybovat mezi 519 Kč a 649 Kč. K dostání budou během série RunCzech ve stáncích adidas a Sportisimo v místě závodů, v prodejně Sportisimo v Palladiu a Metropole Zličín a online na www.sportisimo.cz

 
Sledujte Elišku Podzimkovou a podporte projekt PLEŠOUNI:

Reklama