
Chudák starší dáma měla vytopenou celou koupelnu i se záchodem a voda stále crčela a crčela.
Rozespalá Jarmila šla zkontrolovat inkriminované místnosti ve svém bytě a s hrůzou zjistila, že „odněkud“ skutečně teče. Nedokázala ovšem blíže specifikovat odkud, a tak se snažila uzavřít hlavní uzávěr. Ten ale odmítl poslušnost a rozhodl se zůstat v poloze, ve které nerušeně spočíval několik dlouhých let.
A mezitím voda vesele tekla, bohatě smáčela podlahu v horním bytě a velkoryse se hrnula do bytu spodního, kde zlomyslně vykonávala své dílo zkázy.
Paní Jarmila horečně přemýšlela, jak učinit této vodní přítrži zadost a její mozek jakoby vypnul. Ve čtyři ráno má slušný člověk přece spát a ona místo toho sháněla pohotovostní čísla pro různé havarijní situace.
Škoda, že tehdy ještě neexistovala karta ABA Lady, kterou poskytuje Autoklub Bohemia Assistance. Mohla by mít o problém méně.
Karta ABA Lady totiž pomůže vyřešit problém nejenom v případě nouze s vozidlem, ale prostřednictvím nové služby, Domácí asistence, zajistí i pomoc při havarijních situacích spojených s provozem domácnosti, kanceláře, chaty či chalupy.
Na jednotném telefonním čísle centrálního dispečinku 1240 s celostátní působností je tak možno získat NONSTOP asistenci za výhodných podmínek.
Stačí, když zavoláte na uvedené číslo 1240 a některý z jednadvaceti profesionálně vyškolených operátorů již zařídí vše potřebné.
Podle typu havarijní situace vám zprostředkuje rychlou pomoc příslušného odborníka. Prostřednictvím karty ABA Lady si můžete zavolat např. technika či odtahovou službu k porouchanému vozidlu na silnici, instalatéra, který vám uvolní ucpaný odpad, nebo opraví prasklý přívod vody, pokud ztratíte klíče anebo si je zabouchnete doma, přispěchá vám vaše dveře otevřít zámečník, topenář vám zase třeba opraví a seřídí kotel…zrovna tak svou práci dobře odvede elektrikář, sklenář, či plynař.
Domácí asistence dále zahrnuje:
Služby v nepřetržitém provozu
pokrytí svými službami po celé ČR,
sledování výjezdu až do vyřešení celé situace,
zajištění služby partnera v nejbližším možném termínu,
další speciální služby dle individuálních požadavků zákazníka.
Pokud se rozhodnete využít naší nabídky, klikněte na příslušný odkaz na našich stránkách.
Jestliže jste zaregistrováni na magazínu Žena-in, budete mít formulář již vyplněný.
Pak stačí, když uvedete svůj nick, aby se vám mohl přičíst bonus do soutěže a způsob platby. Bonusové body vám budou připočteny do deseti dnů po zaplacení.
Nový komentář
Komentáře
Andula: Ale co není může být ..já si taky v eufórii koupila CD z muzikálu a doma jsme v té době ani neměli přehrávač na CD. Ale hned byl důvod si ten přehrávač koupit.
Simba: no jo, ale hlavne pro auto. Takze kdyz auto nemam, kupovat si to nebudu.
tventula:
jenže zrovna tahle není jen pro auto
Kartu nepotřebuji.
Jezdím tak málo a ještě jen v blízkosti bydliště,že je to zbytečné
Tak nevím, nevím, o předvyplnění formuláře nemůže být ani řeč ... Jak to tedy s vazbou Žena-in a ABA???
Kartu kupovat nebudu,protože si myslím,že se to týká jenom velkých měst.Kdoví jak to funguje na malých městech.
Klarko, to jsme asi na stejne urovni
.
helip: proč nám to říkáš, trpaslíku?
Kartu nemám a ani o ní neuvažuju.
Léňa: To není pravda, mám v povinném ručení službu ABA a můžu čerpat 1 odtah v hodnotě 1500,- zadarmo za rok. A tonejsem majitelka karty, to bych asi měla výhod víc. Docela o ní uvažuju. Vloni mi zamrzla u auta ruční brzda, tak jsem musela volat odtahovku někam pěkně do teplíčka, aby rozmrzla
Zadarmo to sice není, ale pošlou pomoc i při potížích s autem. Všechny opravy, materiál a odtah samo nejsou v tom zaplacené.
. Takže jsem naši Felinu tlačila asi padesát metrů spolu s jedním zachráncem z rušné křižovatky. Defekt na dálnici a sama ženská v autě asi taky není žádný med.
Nedávno mi otěcko opomněl sdělit, že v autě není benzín ani k nejbližší čerpačce
Tak asi tak
Vitamín: vždyť je to napsáno tady //zena-in.cz/aba/ a zadarmo to rozhodně není
Vivian: ahojky, já tedy o kartě neuvažuju, protože doufám, že čísla najdu a mám je vypsaný, ale zase tak blbé mi to nakonec nepřipadá.
Jen bych chtěla vědět, jestli je to na rok nebo na jak dlouho.
Nám se nedávno rozbilo balkonové dvojité sklo a byla to docela potíž sehnat nekde poblíž rychle sklenáře. Můj
byl na služebce, tak jsem musela volat tátu, aby dveře vysadil, naložil a někam odvezl. A stihl to až druhý den, protože měl moc práce a byla to docela akce, protože má malé auto. Fakt to asi není jen o pojistkách a kohoutu na vodu.
Vivian: Nemozne slepice??? Nezlob se, ale treba vrtat se v pracce neumim
a ani neplanuju tomu nekdy rozumet. nedavno mi dite vlezlo do trouby (samozrejme vypnute) a utrhlo dvere. Dvere byly vyrvane a neslo je bez rozebrani a koupeni nejake soucastky dat zpatky.
Mozna umim zavrit vodu, nahodit pojistky, ale tim to asi konci, kdyz nepocitam neco nekde pribit.
Taky si myslím. Zrovna minule jsem ty pojistky vyhodila a
mě navigoval po telefonu, páč nebyl doma, co kde a jak a jsem ráda, že to vím.
A jen tak mimichodem si myslím, že každý člen domácnosti (u nás jsou informovány i děti) by měl vědět, kde je hlavní uzávěr vody, kde pojistky apod.
Vivian:
jelen z vyhřátého pelíšku
Někteří chlapi možná ano, stejně jako věřím, že některé ženské taky. Zkusily by uzávěr v bytě a přinejhorším uzávěr celého domu. Sousedům bych se později omluvila, že jinak nebylo možné vodu zastavit.
Nemusí to být špatný, jedno číslo na všechny různý pohromy...já vždycky než jen najdu
na opraváře např.pračky.....takže to vidím jako docela dobrý nápad...
Jé, my jsme jednou měli kvůli hadici od pračky po kotníky vody v obyváku. Tedy hadice praskla večer nahoře v osmém patře a my ve třetím měli o půl šesté. Tenkrát tu vodu měli úplně všichni.