Letos je to například 501® ‘90s model, který se vrací k pohodlnosti devadesátých let. S volnějším střihem v oblasti boků a nohavic vzdává hold 90. letům a jejich nezaměnitelné pohodě, která se vyznačovala lehkou nedbalostí a neforemností kalhot.
Levi’s® se rozhodl oslavit jak minulost této ikony, tak i velký příslib její budoucnosti, který symbolizuje nový model 501® ‘90s, a spojil se se sedmi výraznými vizionáři. Ti svými příběhy zosobňují samotného ducha Original 501®, a každý z nich představuje unikátní přístup k životu, inspirující k osobnímu rozvoji a růstu. Do kampaně se zapojili a předvedli vlastní osobité styly skrze Original 501® a 501® ‘90s hiphopový inovátor, herec a producent Kid Cudi, umělec a designér Tremaine Emory, zakladatel legendárních Beastie Boys’ Mike D, módní ikona Nathan Westling, modelka a kreativní inovátorka Gia Seo, stylistka a první Afroameričanka, která vytvořila cover pro Vogue Gabriella Karefa-Johnson a hudebnice a členka punkové kapely The Paranoyds, Staz Lindes.
“Original 501® jsou s námi už skoro 150 let a jsou základním kouskem skoro v každém šatníku. Jde o dokonalý odrazový můstek pro vlastní módní sebevyjádření. Jsme hrdí, že jsme se pro tuto kampaň spojili se sedmi průkopníky, kteří se proslavili posouváním hranic a prosazováním autentického stylu života plného kreativity a originality. Ztělesňují odvážného ducha, který je pro Levi’s® 501® tak vlastní.” – dodává Karen Riley-Grant, vedoucí marketingu v Levi Strauss & Co.
V květnu 1873 Levi Strauss & Co získal oficiální patent na měděné nýtky, které používal na svých denimových “pasových overalech”. Ačkoliv ještě potrvá pár let, než získá svůj oficiální legendární název s číslem 501, toto datum dalo vzniknout legendárním džínům s charakteristickým modrým odstínem. Co začalo jako kus vysoce odolného pracovního oděvu se do půlky 20. století dokázalo etablovat jako jeden z nejikoničtějších kusů oblečení v moderní historii odívání.
Symbol mladického vzdoru, základ nenuceného stylu, materiál, který ztělesňuje kreativní sebevyjádření – tím vším jsou džíny Original 501®. Ale ze všeho nejvíc jde o katalyzátor změny, který posunul způsob, jakým vnímáme oblečení. Pomohly nám pochopit, že pouhý jeden kousek v šatníku dokáže odstartovat cestu k osobitému stylu oblékání. Ať už jsou Levi’s® 501® jakkoliv upraveny podle období – třeba v 80. letech zúženy, v 90. letech zase ovlivněny grungem, nebo pomalovány, potrhány, či jinak na míru předělané, vždy stály nad momentálními trendy a zosobňovaly styl, který se vyznačuje nenásilností a vymyká se generacím. A to stále trvá.
“Síla denimu je v jeho nostalgii, která umocňuje jak pohodlí, tak i stylovost. Mít svoje oblíbené džíny, které symbolizují vzpomínku na minulost – přesně to jsme chtěli zachytit v novém modelu 501® s devadesátkovým střihem a silným vintage kouzlem. Ale současně jsme ho vyrobili moderními technologiemi, aby splňoval současné potřeby. Sedí na těle přesně tak, jak se nosily džíny v pozdních 90. letech. Pohodové, bokové, volné na nohách přesně tak akorát – easy, nenásilné a jednoduše cool. – Karyn Hillman, vedoucí výroby v Levi Strauss & Co.
Od roku 1873 Levi’s® 501® ještě nevyšly z módy. A rozhodně to nemají v plánu.
Kampaň 501®: Číslo, které změnilo vše startuje 1. února.
Více na LEVI.COM
Nový komentář
Komentáře
Levisky jsou fakt kultovní jeansy. :) Já sama je mám moc ráda a docela ráda si kupuji jejich kopie. Kdybych si měla kupovat ty originály, tak by se mi to moc nevyplatilo. Hodně využívám velkoobchod oblečení, kde si kupuji věci na zahrádku, pracovní trička do práce a tak různě. To, co fasujeme v práci, se totiž moc nedá nosit a já si radši koupím svoje, které je mi pohodlné. :)